Noen har inne som har testet og reist med Flyr nå. Leser at Flyr har fått innsjekk på Automat på flyplassene. Er det kommet til TRD og EVE også?? Får man Boardingkortet kun på App eller sms?? Ikke på papir??
Liten rettelse.. man får boardingkort kun i appen. Ikke løsning for å få det til wallet enda. I alle fall as of da jeg fløy med de på BOO-OSL for to dager siden. App, maskin og bagdrop funket topp både på OSL og BOO.Man får sjekka inn på skranke og automat på alle flyplassene, på App … og vil tro at Web også er oppe å går. Har ikke testa Web selv enda.
Man får både boardingkortet i Appen og i Wallet, samt på papir både på skranken og på automaten. Regner med man også får PDF/Utskrift hvis man sjekker inn på nett.
flyr «Appen» på automatene var oppe å gikk fra første dag, selv om det var noen små problemer første dagene. Fikk sjekka inn på automat «som normalt» på retur fra Tromsø første dag.
Liten rettelse.. man får boardingkort kun i appen. Ikke løsning for å få det til wallet enda.
Ja, og det hadde de allerede på første flygning. Eneste som "mangler" er wallet-funksjonen i iOS.Hei. Har spurt om dette før. Men spør igjen. Flere her inne som har reist med Flyr nå på innenriks nettet. Har Flyr begynt å få i orden alt nå. Tenker på boardingkort på papir eller er det kun på Flyr App?? osv.?? Var vel en som svarte meg. At boardingkort kommer kun på app. Jeg har lastet ned denne appen nå. Jeg vurdere å ta seg en tur med flyr snart. Så vil bare høre.
Finnes det en meny over hva de selger av vått og tørt ombord? Eller kan noen si hva de tilbyr.
As of yesterday har de ikke begynt med salg av varer, men kun det som ble nevnt i posten over.Finnes det en meny over hva de selger av vått og tørt ombord? Eller kan noen si hva de tilbyr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tenkte å prøve nykommeren selv på søndag, hjem fra Oslo.
Fikk akkurat melding om at flighten ikke bare er utsatt med over 2 timer, men den skal i tillegg flys av Air Baltic,"med hjelpepersonell fra Flyr ombord", som de skrev i en mail jeg akkurat fikk..
Lukter lenge til dette skal prøves igjen... hehe.
Kim
De sliter med at flyene deres ikke bllir levert i tide. Det er vel ikke deres feil?
Jo, det er det. Eller, de skulle ikke startet salget av billetter før en de var 100 % sikre på at de fikk flyene til den datoen.
Så de skulle ikke startet salget av billetter før flyet var levert?
En forsinkelse har oppstått, de leier inn er annet fly. Ser ikke problemet.
Noen som vet om man kan velge sete når OLCI åpner?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.