Om å fly Condor fra Frankfurt (splittet)

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Om å fly Condor fra Frankfurt (splittet)

En enkelt daglig afgang uden interline-aftaler i konkurrence med LH/SK's mange daglige lyder ikke i mine ører som noget erhverslivet efterspørger specielt meget, men det bliver da spændende at følge.

Leisure-markedet til FRA er vel ganske begrænset...

Det eneste er kombinasjoner med Condor - vi har selv vurdert Condor fra Seattle etter å ha funnet svært gode priser i Economy Extra og Comfort Class (begge betraktlig lavere enn LH (we doubløe your bag charges after what we have learned from our inspirator O Leary) men Frankfurt - Oslo har alltid kostet så mye at totalen blir for høy (FRA - OSL - FRA koster ofte det dobbelte av SEA - FRA - SEA med Condor :o

Re: Norwegian åpner København-Frankfurt

Det eneste er kombinasjoner med Condor - vi har selv vurdert Condor fra Seattle etter å ha funnet svært gode priser i Economy Extra og Comfort Class (begge betraktlig lavere enn LH (we doubløe your bag charges after what we have learned from our inspirator O Leary) men Frankfurt - Oslo har alltid kostet så mye at totalen blir for høy (FRA - OSL - FRA koster ofte det dobbelte av SEA - FRA - SEA med Condor :o

Med en daglig afgang, så er det vel primært bare den ene vej det er en option at connecte med DE - ihvertfald hvis man ikke vil have overnatning. De fleste af DE afgange går vil morgen, formiddag, middag.

Lidt OT.

Vær opmærksom på at DE er ret så skrabede ombord. Vi har prøvet dem på både Economy og Economy Plus - og det var rent ud sagt dårligt. Selv den "ekstra luksuriøse" mad på Economy Plus var dårligere end hvad andre selskaber serverer på Economy. Deres Comfort Class svarer vel nogenlunde til SK Economy Extra.

Men fair nok, hvis prisen er rigtig god, så kan det være en mulighed - specielt hvis prisen for den ekstra bagage regnes med. Men forvent ikke noget særligt. Det er skrabet charter der er pakket ind som rutefly.

Re: Norwegian åpner København-Frankfurt

Skit i maten - det viktigste på en langtur er å ha litt plass. Jeg tolererer det meste for stort sete.

Skit i maten - det viktigste på en langtur er å ha litt plass. Jeg tolererer det meste for stort sete.

Så er det kun Comfort Class på DE som er aktuel. Y+ har lidt mere benplads end Y men er ikke speciel komfortabel. Y er no-go.

Back