Ok moderatorer

Replying to Topic 'Håpløse moderatorer'

Aiii - pfarte baaan - når man endelig skal avlevere sin PUNCHLINE - så havner man PÅ EN NY SIDE - og de matleie har ikke giddet lese førstesiden.

Hva var det nå vi egentlig diskuterte i denne tråden, da?

JO - min banning og Airwolf sine "provokasjoner". ØH - han setter jo bare søkelys på endel ting som de komfortable i sine jordnære situasjoner ikke kan relatere til fordi de ikke har vært der ennå.

SÅ gjenstår bare at "Livstidsdiktatoren" ekskluderer de "ekle" uheldige av oss der ute som falt utenfor systemet, men likevel har en mening/erfaring fra luftfart.

Fydda - hvor skal vi DA gå hen??? :smokin

Jeg har vel til gode å ekskludere noen tror jeg.... ANX - du er nok trygg... enn så lenge!
moderatorkorpset vil fortsette å holde øye med hva som skrives, men vi satser på en god takhøyde og oppforerer ellers til selvsensur. Litt go'krangling må vi tillate - både fra piloter, flygeledere, journalister og blaaruss! Play ball!:devot:

Originally posted by CK

Jeg har vel til gode å ekskludere noen tror jeg.... ANX - du er nok trygg... enn så lenge!
moderatorkorpset vil fortsette å holde øye med hva som skrives, men vi satser på en god takhøyde og oppforerer ellers til selvsensur. Litt go'krangling må vi tillate - både fra piloter, flygeledere, journalister og blaaruss! Play ball!:devot:

Det finnes cabin crew her og;)

listen var ikke uttømmende - jeg vet vi har høyskolerektorer, prester, bankfolk, selgere (fysjom), taxisjåfører, stuere, teknikere, avisbud, senior prosjektledere, pensjonister, skoleungdom, fattige studenter (lissom!), ingeniører osv-osv. Og det er DET som virkelig er det morsomme! N'est pas?:smokin

Originally posted by CK

listen var ikke uttømmende - jeg vet vi har høyskolerektorer, prester, bankfolk, selgere (fysjom), taxisjåfører, stuere, teknikere, avisbud, senior prosjektledere, pensjonister, skoleungdom, fattige studenter (lissom!), ingeniører osv-osv. Og det er DET som virkelig er det morsomme! N'est pas?:smokin

Diskriminerende! Du glemte fattige flygeledere:hi2

Spark alle moderatorer, og sett inn militært personell!!!

ANX - du er nok trygg... enn så lenge!

Ajajaj. Siste del av setningen var elegant. Kanskje man skulle prøve litt egenmoderasjon...
Pprune-diktatorn pleier å kjøle ned hotheads i tenkeboksen en stund. :jumpin

JEG DIGGER HUMOREN HER!!! :p :spin: :p :spin: :p

Originally posted by Savipix

Originally posted by CK

fattige studenter (lissom!),

Skall jag känna mig träffad?
:cheers:

he he den var nok til oss. CK er sikkert litt sur fordi slike som meg lever av skattepengene hans :musikk

Originally posted by CK

Fortsett slik du CK... så blir din mulighet til å bli medlem på mitt forum ekskludert... for jeg driver endel med salg...;)

Originally posted by ANX

Ajajaj. Siste del av setningen var elegant. Kanskje man skulle prøve litt egenmoderasjon...

Ser ikke humoren! Jeg prøvde nemlig en stund å sette inn MILITÆRT personell, men så kom det en surpomp fra Ørsta/Volda Hovden å begynte å syte!;)

Jeg er helt enig i at en del av moderatorene her er hårløse :cool2

Men vi må vise toleranse og ikke diskrimnere dem for det :cheers:

Originally posted by Someone

Originally posted by CK

he he den var nok til oss. CK er sikkert litt sur fordi slike som meg lever av skattepengene hans :musikk

Ikke bare du (gotta love Laanekassen) :nor

Originally posted by ANX

ANX' Rules, dine "analyser og kommentarer" på forumet', spesielt de du kommer med i de sene timer har flere ganger fått meg til å sitte her å le for meg selv .

:devot:

Personlig så tolker jeg livstidsdiktatorens innlegg slik at han løsner tøylene og tar av meg håndjerna. Så nå kan det bli farlig å terge på seg den beryktede luftulven her ;)

Neida, har et helt avslappet forhold til dette forumet, og denne tråden har gitt meg endel interessante svar.

Moderatorene her er ikke så verst likevel, derfor endret jeg den litt ekle overskriften. Og om noen av dem synes at denne tråden begynner å bli lang så må den gjerne closes for min del :p

Replying to Topic 'Ok moderatorer'

Originally posted by Someone
Originally posted by CK

Ikke bare du (gotta love Laanekassen) :nor

Trodde du var hel svensk og ikke fikk oljepenger fra oss eller er du svorsk?

Gutten har norsk pass, svensk uttale og våte sko :lol

dette er virkelgi tråden for de gode kommentarer - hårvisten din skal jeg la passere, gamle mann (aka KOG)!:biggrin

Originally posted by LN-FHU

Originally posted by LN-KOG

Gutten har norsk pass, svensk uttale og våte sko :lol

Men....er'n tørr bak øra.....? :nor

Torr bakom öronen blir man ALDRIG oavsett hur mycket erfarenhet man skaffar sig.

Jag jag har Norskt pass, har inte haft ett Svenskt sedan 1999. Hoppas ingen drar fram beviset på det från julbordet.

Back