OK, jeg kommer ut...

Utflyttet

Ute på tur
Etter å ha hentet bilen fra service i dag (bare knappe 16k utlegg :( ) så dro ejg sporenstreks til en venninde som har hade rett sør for threshold på RWY35 på Flesland. Jeg måtte ta meg et flybilde på første dagen. Jeg har dillet med D70'en i to dager og innser jeg har glemt alt for mye og har mye å lære, men skal man så skal man, og jeg fikk i all hast snappet et bidle av et fly. Ergo kameraet er offisielt innvidd for sin bruk. Her er det første bildet hvor man kan gjenkjenne en flyvemaskin:

http://boxed.no/gallery/d70-test/dsc_0048

Ikke akkurat et syn for guder, men dog, en flyvemaskin :)

Replying to Topic 'OK, jeg kommer ut...'

Var ikke så ille dettan da :) Du som prøvde deg på skykkel?

Replying to Topic 'O

Ah, det der er minten til en venninne, som hadde nappet sykkelen til nabojenten og skulle tøffe seg. Det var jo tross alt et kamera innen rekkevidde :)

Ble jo et noe lunde vellukket panning-shot av han inni der og. Så langt er æren for brukbare bilder fordelt noe lunde jevnt mellom nybegynnerflaks og utstyr, om jeg får til noe er det neppe med overlegg.

Jeg er mektig impringert over VR-funksjonen på linsen, tok et bildet på hybelen med dårlig belysning og håndholdt (http://boxed.no/gallery/d70-test/dsc_0012) og det ble riktig så bra.

Men du, LCH, hvorfor har Varanger Kraft fått allokert *to* B-klasser, det var litt *vel* overdådig for en butikk i provinsen, vel?

og den røde eska bak sykelisten er den mye omtalte Micra'n?

Originally posted by ph-ndr

Men du, LCH, hvorfor har Varanger Kraft fått allokert *to* B-klasser, det var litt *vel* overdådig for en butikk i provinsen, vel?

Denne må du gjerne ta på norsk :)

Originally posted by LCH78

Indeed, nå 16k mer påkostet. Også, for oss som ikke er uhøfflig, så kaller vi den for "eggeskallet".

Denne må du gjerne ta på norsk :)

alexh@dorker ~ $ whois 193.69.140.250
inetnum: 193.69.138.0 - 193.69.140.255
netname: VARKRAFT-NO
descr: Varanger Kraft AS, Varanger
country: NO

Det er *mye* IP-adresser som er tildelt VK. :)

åja :) dem har sånn der trådløst internett (går igjennom luft og dekker hele øst-finnmark) :) (hvis det hjelper da, mere infor finner du sikkert på www.varanger-kraft.no) jeg bare sitter i Kiby på flyplassen jeg da :)

Indeed, nå 16k mer påkostet. Også, for oss som ikke er uhøfflig, så kaller vi den for "eggeskallet".

da va det nortert :) har selv en Primera da :)

Back