Jeg har ca 12,500 bilder jeg skal ha inn slik at jeg kan se dem digitalt. Denne uka (mandag til mandag) har jeg skannet 1,900
Originally posted by Airbus 330
BRA JOBBA LN-KOG. :up:
Originally posted by SE-DYD
Ja det må jeg si! Du må ha en bra scanner! Og rask- hvis du får så bra bilder ut av den- og 1900 på en uke! Sitter du å scanner når du ikke sover da eller? (misforstå meg rett- jeg mener- gjør du noe annet en å scanne i den tiden av døgnet du er våken)!^_^
Originally posted by LN-KOG
Originally posted by SE-DYD
Ja det må jeg si! Du må ha en bra scanner! Og rask- hvis du får så bra bilder ut av den- og 1900 på en uke! Sitter du å scanner når du ikke sover da eller? (misforstå meg rett- jeg mener- gjør du noe annet en å scanne i den tiden av døgnet du er våken)!^_^
Nå var det høstferie i forrige uke og jeg klarte 500 på en dag :colgate:
Jeg har en Nikon Coolscan LS-5000ED med diasmater som tar 50 dias. Med den utående oppløsningen jeg bruker (500 dpi) går det fort. Det er dataoverføringen og lagringen på PCen som er bøygen.
Originally posted by ving
Her er oversikten så langt jeg her klart å finne ut:
- 1988: N197JQ (1.sommerflyet, populært kalt melkekartongen)
- 1990: LN-BRD
- 1991: LN-BRM
- 1992: LN-BRU (Kardemomme-flyet)
- 1993: LN-BRX
- 1994: LN-BRJ
- 1995: LN-BRJ
Noen som husker hvilket fly det var i 1989? Om det var noe sommer fly det året da....
Andre spesielle c/s:
- Olympia-flyet: 1995 og 1996
- Vi flyr Drillos: LN-BRI 1998
- Trondheim 1000 år: LN-BRJ 1997
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.