Og AArets Ekleste Flyvert-pris går til ....

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Og AArets Ekleste Flyvert-pris går til ....

Siden underholdningen på Arbeidsforumet ble kuttet av, kan man kanskje fortsette her .. ? :lol:

http://onemileatatime.boardingarea....ook&utm_campaign=SNAP+from+One+Mile+at+a+Time

The crew consisted of three older blonde ladies and a younger guy. While totally minor, I found it odd that he was wearing a beanie during boarding. While that’s not an “approved” part of the uniform, I’m not the uniform police. But I did find it a bit strange.

His behavior really started to get weird after the first class meals were served. Suddenly the cabin started to smell like fried chicken.

Re: Og AArets Ekleste Flyvert-pris går til ....

Og nok engang...kunden har alltid rett:angry:
Jeg var ikke på flighten, ergo kan jeg ikke bedømme hva som skjedde, men om det stemmer så sømmer det seg ikke. Men som sagt jeg var der ikke..
Uansett synes jeg vedkommende som postet det drar det til litt lavmål selv,
om det nå er riktig, så kunne dette bilde vært noe for ham selv, og selskapet, ikke for WWW.
Kisen blir noe rettsløs i slike situasjoner.

Og nok engang...kunden har alltid rett:angry:
Jeg var ikke på flighten, ergo kan jeg ikke bedømme hva som skjedde, men om det stemmer så sømmer det seg ikke. Men som sagt jeg var der ikke..
Uansett synes jeg vedkommende som postet det drar det til litt lavmål selv,
om det nå er riktig, så kunne dette bilde vært noe for ham selv, og selskapet, ikke for WWW.
Kisen blir noe rettsløs i slike situasjoner.

Omtrent som tripreports og andre kommentarer på et visst forum nær deg....

Omtrent som tripreports og andre kommentarer på et visst forum nær deg....

Sant nok. Er vel dessverre den digitale utviklingen vi ikke kommer utenom.
Får ha det i bakhodet neste gang man lager en t/r;)

Jeg ser ikke helt problemet. En blogger må få lov til å rapportere og kommentere en arbeidstager som helt klart ikke forholder seg til selskapets retningslinjer. :)

Jeg ser ikke helt problemet. En blogger må få lov til å rapportere og kommentere en arbeidstager som helt klart ikke forholder seg til selskapets retningslinjer. :)

Problemet? Heller utfordringen. Som ansatt så kan en lett bli rettsløs i slike tilfeller. Men skal ikke dra denne lengre.

Problemet? Heller utfordringen. Som ansatt så kan en lett bli rettsløs i slike tilfeller. Men skal ikke dra denne lengre.

Du har evig rett og i en god del yrker kan man ikke kommentere den ensidige versjonen siden man er bundet av taushetsplikt som bare kritikeren kan løse deg fra - og det skjer ikke :crowded:headbang

En smule Catch 22

Du har evig rett og i en god del yrker kan man ikke kommentere den ensidige versjonen siden man er bundet av taushetsplikt som bare kritikeren kan løse deg fra - og det skjer ikke :crowded:headbang

En smule Catch 22

Det er vel litt både og dette her. Akkurat dette blogginnlegget syntes jeg da virkelig ikke var så galt. Bildet er anonymisert og selv om han har spissformulert det så er det ikke galt. Vedkommende blogger er heller ikke en skittpakkekaster. Sånn FYI.

Man skal alltid ta seg en pust i bakken før man skriver om en negativ opplevelse. Jeg jobber up front med kunder og har hatt flere bloggposter om meg selv som en "arrogant bla bla bla" eller lignende. Fint nok, så får jeg vite at jeg kanskje kan moderere meg en smule i vedkommende forsamling neste gang (om jeg slipper til neste gang).

Nå er det enklere å takle for meg enn for en ansatt i et kjempebolag som ikke kjenner hver ansatt.

Men det da også enkelte der ute som virkelig er dimlinger av dimensjoner. Ting som går lenger enn å ha en dårlig dag. Jeg tror de fleste HR folk klarer å se forskjellen på "Vi ventet i 4 timer og fikk aldri noe informasjon" - klager og "vedkommende satte seg i fanget på datteren min og brukte blusen hennes som nesefille" - klage (slik som f.eks denne). Sistnevnte er alvorlig.

Det er bra at det iblant blogges om, og ikke bare skjer mellom kunde og selskap. Dette er jo faktisk noe som gir kunden større makt, og legger større press på selskapene. De må følge opp og jobbe med servicen sin.

Jeg synes vi ofte er for redde for dette.

Back