sk931
ScanFlyer Rusty
Har så lige set på dansk TV at i Florida er det netop vedtaget en lov, som gør det
lovligt at forsvare sig med våben, og så på åben gade, hvis altså du føler dig truet
på livet...
Jamen hvad er det lige at de tænker på.
Vi er tilbage i "det vilde Vesten" igen. Du vil se amerikanere åbenlyst bære skydevåben,
og der kan vel ikke være tvivl om, at de vil blive brugt. For hvem er det lige der afgør
om du nu også føler dig truet..
For mig at se, er der ingen tvivl, om at NRA(National Rifle Association) har en helt enorm
indflydelse på delstats regeringen i Florida..
Jeg synes det er fuldstændig uforsvarligt, at disse håndvåben kommer i omløb, og mon
ikke der "kun" skal et par massemord på en eller anden parkeringsplads før selv
en Guv. Bush kan se, at dette bare er for meget...
Eller også så skulle Florida op på en liste hos rejsebureauer, hvorpå alle farlige steder
er ført, således at Florida rangerer på linie med stater som Iraq,Afghanistan osv osv.
Hvis turist industrien kunne blive enige om en boykot af Florida, kunne man da håbe
at de kom på andre tanker i Florida.
For dette med skydevåben på gadeplan er da helt absurdt.....
Ja det var alstå min mening om dette, som startede med en lille pige i Florida og nu
er kommet så vidt...
Til LNMOW kan jeg kun sige, bliv i Nordvest !!!!
Hilsen
Ole
lovligt at forsvare sig med våben, og så på åben gade, hvis altså du føler dig truet
på livet...
Jamen hvad er det lige at de tænker på.
Vi er tilbage i "det vilde Vesten" igen. Du vil se amerikanere åbenlyst bære skydevåben,
og der kan vel ikke være tvivl om, at de vil blive brugt. For hvem er det lige der afgør
om du nu også føler dig truet..
For mig at se, er der ingen tvivl, om at NRA(National Rifle Association) har en helt enorm
indflydelse på delstats regeringen i Florida..
Jeg synes det er fuldstændig uforsvarligt, at disse håndvåben kommer i omløb, og mon
ikke der "kun" skal et par massemord på en eller anden parkeringsplads før selv
en Guv. Bush kan se, at dette bare er for meget...
Eller også så skulle Florida op på en liste hos rejsebureauer, hvorpå alle farlige steder
er ført, således at Florida rangerer på linie med stater som Iraq,Afghanistan osv osv.
Hvis turist industrien kunne blive enige om en boykot af Florida, kunne man da håbe
at de kom på andre tanker i Florida.
For dette med skydevåben på gadeplan er da helt absurdt.....
Ja det var alstå min mening om dette, som startede med en lille pige i Florida og nu
er kommet så vidt...
Til LNMOW kan jeg kun sige, bliv i Nordvest !!!!
Hilsen
Ole