Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by LN-SSL
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... (...)
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... Enten er Bush-familien rammet av en hjernefeil, eller så holder det amerikanske samfunnet på å ryke fullstendig av hengslene. "Skyt først, spør etterpå" er ikke lenger et slags slogan i actionfilmer, nå er det altså blitt virkelighet. For en gangs skyld skal jeg være enig med en romsdaling; det er et SYKT..., SYYYKT land dere lever i der borte!!!
Kan kun sige at jeg er enig med FBU4EVER....Det næste 4 år har jeg ikke nogetOriginally posted by FBU 4EVER
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... Enten er Bush-familien rammet av en hjernefeil, eller så holder det amerikanske samfunnet på å ryke fullstendig av hengslene. "Skyt først, spør etterpå" er ikke lenger et slags slogan i actionfilmer, nå er det altså blitt virkelighet. For en gangs skyld skal jeg være enig med en romsdaling; det er et SYKT..., SYYYKT land dere lever i der borte!!!
Du har helt rett,SSL.
Riktignok finnes det mye,veldig mye,bra i USA,men det er en nasjon som har stoppet opp på et nivå med en 12-åring med underutviklede sjelsevner.Våknet opp her på ARN til nyheten fra Florida og kan bare riste på hodet! Dette er galskap.Ikke bare Bush-familien som har behov for professjonell hjelp fra folk i hvite frakker,men nesten en hel nasjon! Hvis mest patente lösning på et problem er pistolen.Det er denne mentaliteten som har fört til at USA i större og större grad blir sett på som "bully on the block" i store deler av verden.Det er denne totale mangelen på kunnskap,forståelse og respekt for andres kultur- og verdigrunnlag som er den direkte årsak til den terrorbölgen vi har värt vitne til de siste årene.
Jeg bodde selv i USA som 10-12-åring i USA midt på 60-tallet,og det var en drömmetilvärelse for en 12-åring,med hamburgere,milk shakes og cola dagen lang.Jeg har värt på besök i USA ved flere anledninger siden,bl.a. i forbindelse med flyskolen,ferier og jobb.Hver eneste gang opplever man noe nytt (og sjukt) og respekten min for denne nasjonen og dets folk er "vandret heden".Jeg kan overhodet ikke tenke å reise frivillig til dette landet.Det blir kun i jobbsammenheng.
I sannhet et sjukt,sjuuukt,SKJUUUKT land.Like sjukt som om KR.F. skulle hatt makten alene her på berget!
Originally posted by EB
Hvorfor??? Det er det minst 50% (og da snakker vi mange mennesker - over 100 millioner faktisk) av det amerikanske folk som IKKE støtter Bush!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.