Originally posted by LN-SSL
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... (...)
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... Enten er Bush-familien rammet av en hjernefeil, eller så holder det amerikanske samfunnet på å ryke fullstendig av hengslene. "Skyt først, spør etterpå" er ikke lenger et slags slogan i actionfilmer, nå er det altså blitt virkelighet. For en gangs skyld skal jeg være enig med en romsdaling; det er et SYKT..., SYYYKT land dere lever i der borte!!!
Kan kun sige at jeg er enig med FBU4EVER....Det næste 4 år har jeg ikke nogetOriginally posted by FBU 4EVER
Og hva skal man si om den nye loven som Jeff Bush signerte i går, om at enhver innbygger i Florida nå får lov å drepe hvem som helst i selvforsvar også utenfor hjemmet? Altså kan man drepe på offentlig sted om man føler seg truet, og det FØR man forsøker alternativet med å stikke av..... Enten er Bush-familien rammet av en hjernefeil, eller så holder det amerikanske samfunnet på å ryke fullstendig av hengslene. "Skyt først, spør etterpå" er ikke lenger et slags slogan i actionfilmer, nå er det altså blitt virkelighet. For en gangs skyld skal jeg være enig med en romsdaling; det er et SYKT..., SYYYKT land dere lever i der borte!!!
Du har helt rett,SSL.
Riktignok finnes det mye,veldig mye,bra i USA,men det er en nasjon som har stoppet opp på et nivå med en 12-åring med underutviklede sjelsevner.Våknet opp her på ARN til nyheten fra Florida og kan bare riste på hodet! Dette er galskap.Ikke bare Bush-familien som har behov for professjonell hjelp fra folk i hvite frakker,men nesten en hel nasjon! Hvis mest patente lösning på et problem er pistolen.Det er denne mentaliteten som har fört til at USA i större og större grad blir sett på som "bully on the block" i store deler av verden.Det er denne totale mangelen på kunnskap,forståelse og respekt for andres kultur- og verdigrunnlag som er den direkte årsak til den terrorbölgen vi har värt vitne til de siste årene.
Jeg bodde selv i USA som 10-12-åring i USA midt på 60-tallet,og det var en drömmetilvärelse for en 12-åring,med hamburgere,milk shakes og cola dagen lang.Jeg har värt på besök i USA ved flere anledninger siden,bl.a. i forbindelse med flyskolen,ferier og jobb.Hver eneste gang opplever man noe nytt (og sjukt) og respekten min for denne nasjonen og dets folk er "vandret heden".Jeg kan overhodet ikke tenke å reise frivillig til dette landet.Det blir kun i jobbsammenheng.
I sannhet et sjukt,sjuuukt,SKJUUUKT land.Like sjukt som om KR.F. skulle hatt makten alene her på berget!
Originally posted by EB
Hvorfor??? Det er det minst 50% (og da snakker vi mange mennesker - over 100 millioner faktisk) av det amerikanske folk som IKKE støtter Bush!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.