• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OBS! 17.mai i Oslo (ikke OT...)

Wingnut

ScanFlyer Blue
Et lite tips til alle flyinteresserte..

Uten å røpe for mye så vil jeg bare si.:
Er du i Oslo kl.10:00 i morgen; se opp mot den grå himmelen.
Er du ikke i Oslo, men er i nærheten av en tv på denne tiden, kan det være lurt å følge med på NRK1...

NB! Dette har selvfølgelig værforbehold...

Replying to Topic 'OBS! 17.mai i Oslo (ikke OT...)'

Pawnee mellom klokketårnene på rådhuset igjen eller? :nor

Var det veteran flyene i formasjon det ble siktet til. Isåfall, det var et vakkert syn via NRK Nett-TV der de fløy over Romerike.

Ja, det var veteranflyene.

Stilig å se på, og takk for tipset.

Ja, takk for tipset. Så de i formasjon retning Kjeller på morgenkvisten før 08:30

Og han som ble intervjet på Karl Johan, har jeg gått sammen med i noen 17.mai tog for noen år siden... Vi spilte i skolekorps sammen :)

Et flott syn(jeg så dem på TV,var ikke sørpå...)Men jeg så to av flyene på Bardufoss ifjor. :up:

Back