OasisHongKongs første flight HKG-LGW

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
OasisHongKongs første flight HKG-LGW

Oasis HongKong som påstår å være det første langdistanse LCC har nå startet sine flygninger mellom Hong Kong og London Gatwick.

Her er noen bilder hvis noen er interesserte: OasisHongKong Bilder

Mer informasjon kan finnes på www.oasishongkong.com

De har både business class og turistklasse. Se bildene og legg merke til den gode benplassen på fremste rad i nese seksjonen!

BF;)

Re: OasisHongKongs første flight HKG-LGW

jeg tror noen karer på Island og tilhengere av Sir Freddie Laker vil være uenig i at Oasis er det første langdistanse lavprisselskapet, men de er kanskje det første "moderne" langdistanse-LCC'en?

Som spyposesamler likte jeg spyposene - "Just in case..." Minner om WF's poser med "Om..." på:up:

Tower Air var vel en LCC. Er ikke Virgin Atlantic det også?

Virgin Atlantic er vel langt i fra noe LCC. De har jo businessklasse, som mange mener faktisk er bedre enn BA.

LCC er blitt en hip merkelapp og er egentlig misvisende. Er du LCC om du har First eller Business Class? Er du LCC om du har Frequent Flier program? Er du LCC om du tilbyr interline? Er du LCC om du har IFE ombord?

Hvis disse punktene diskvalifiserer, er ikke engang Southwest et LCC ... :p

Originally posted by Bizflyer

De har både business class og turistklasse. Se bildene og legg merke til den gode benplassen på fremste rad i nese seksjonen!

BF;)

Ser på setene at dette er et ex-SQ-fly, de ultimo-setene der er faktisk bedre synes jeg for dag-flyging enn hva dagens SpaceBeds er. :)

-A

Lavpris med ETT fly, på en strekning som HKG-LON...det jo bare være lønnsomt! :cool:

var på en LCC-konferanse i London i juni der en av foredragsholderne uttalte at han hadde definert LCC-selskaper som "alle som kaldte seg LCC" ....;)

Back