Nyttårsfeiring 2009/2010

jcnorway

Moderator
Medlem
Nyttårsfeiring 2009/2010

Noen som kan komme med forslag på reisemål som kan tilby spektakulær nyttårsfeiring?

Det første som dukker opp i mitt hode er New York, London og Sydney (kan nok ha noe med hva man har sett på TV og slikt...). Men finnes det andre destinasjoner som kan tilby tilsvarende stemning som overnevnte byer?

Det frister å ta en uke (27-28. des til 3-4. jan).

Takker for alle tips :)

Re: Nyttårsfeiring 2009/2010

Du kan jo joine oss i Bangkok :P

New York er helt fantastisk, men det er jo selvsagt mye folk og det kan bli passe kaldt.. Det beste er kanskje å få seg rom på W Time Square med utsikt over ballen som detter.

Fant billetter for 2 pers t/r OSL-NRT i dette tidsrommet for 11 300 kr (med BA). Men jeg er litt usikker på om Tokyo er noe særlig med tanke på nyttårsfeiring.

Fant billetter for 2 pers t/r OSL-NRT i dette tidsrommet for 11 300 kr (med BA). Men jeg er litt usikker på om Tokyo er noe særlig med tanke på nyttårsfeiring.
Ikke en dum pris det der, men Japan er ikke party-party på nyttårsaften. Der har man mange andre faste dager med fyrvererioppvisninger også.
Ikke misforstå, Japan er vel verdt ett besøk, selv på nyttåraften.=)

Mer info her: http://en.wikipedia.org/wiki/Ōmisoka

Denne tråden satte meg på tanken at man kanskje skulle ta seg en tur til Berlin på den tiden... :)

Jeg er i Darling Harbour , Sydney nyttårsaften.. Flott med en øl eller to ?;) Relativt godt kjent i den byen !

Jepp, men jeg prøver å ikke tenke mileage runs hele tiden heller da :lol:

Fant en "Topp 10 Nyttårsbyer"-liste som ser slik ut:

1. Las Vegas
2. Austin, Texas
3. Niagara Falls
4. Prague
5. Paris
6. Reykjavik
7. Goa
8. Edinburgh
9. Barcelona
10. Bangkok

Hvorfor ikke New York er å finne på listen her lurer jeg fælt på... derfor tar jeg listen med en klype salt :)

http://www.gayot.com/travel/features/newyears.html

Hehe.. Nå har BA kloa i deg... Kan love deg at når økonomien blir bedre, blir det tøft å få tier points. Litt viktigere å få seg status som man klarer å tjene opp uten å bruke ekstra spenn ;-)

Slapp av ;) Sølvkort for et nytt år er nesten allerede i boks med kommende flighter så statusen beholder jeg nok i alle fall nesten ut 2011 uansett hva som skjer. Og hvem vet.. en gang biz, alltid biz? :p

Slapp av ;) Sølvkort for et nytt år er nesten allerede i boks med kommende flighter så statusen beholder jeg nok i alle fall nesten ut 2011 uansett hva som skjer. Og hvem vet.. en gang biz, alltid biz? :p

Gullkort da? :rolleyes:

Har du sjekket Finnair sydøstover, du får jo lunge m.m. med kortet ditt hos dem? ( In case du bare har søkt på wideroe.no så ser du jo ikke dem )

AY skal visst ha over 15. lapper for to personer tur/retur NRT.. Da ville nok jeg heller spyttet i et par lapper til, og flydd WT+ med BA.. (Tror de lå på rundt 17).

Hehe.. Nå har BA kloa i deg... Kan love deg at når økonomien blir bedre, blir det tøft å få tier points. Litt viktigere å få seg status som man klarer å tjene opp uten å bruke ekstra spenn ;-)

OSL-LHR har jo lenge før krisetidene hatt gunstige restricted biz med god opptjening, det er langrutene som har vært horribelt billige i det siste, og der forsvinner nok tilbudene først.

OSL-LHR har jo lenge før krisetidene hatt gunstige restricted biz med god opptjening, det er langrutene som har vært horribelt billige i det siste, og der forsvinner nok tilbudene først.

Joda, da jeg var BA gull, kosta de rundt 2K, mens prisen nå er vel rundt 3500?

Poenget mitt var at dersom man har tenkt å reise langt på økonomi, blir det tøft å få tierpoeng når alle tilbudene forsvinner. Blir liksom dumt å fly OSL-LHR-xxx 3 ganger i biz uten mål og mening hvert eneste år for å opprettholde status

Back