---Vad är lägsta lönen för en ny styrman(F/O) i Norwegian? DY är ju SAS största konkurrent.
Ingår type rating fortfarande på SAS? DY betalar väl ingen type rating...
---
Du får nok ingen piloter som sender deg lønnstabellen i eget selskap som vedlegg, men jeg kan opplyse at startlønnen som FO i DY ligger langt over de nye betingelsene som dikteres som ny startlønn i SAS, og da er som kjent ikke DY lønnsledende akkurat...
Tally-Ho
Jeg har fått oppgitt startlønn til 29.000 DKK pr måned ut fra CPH, om dette går gjennom.
Så marginalt høyere enn oppgitt ovenfor, men fremdeles skrekkelig dårlig i markedet.
Tally-Ho
Forstår ikke hvorfor piloter er så paranoide for å oppgi lønnen sin. Ihvertfall ikke idag hvor man kan
sjekke likningen til nabo'n med ett par tastetrykk eller google inntekten til en tilfeldig pilots navn fra en avisartikkel.
W
Forstår ikke hvorfor piloter er så paranoide for å oppgi lønnen sin. Ihvertfall ikke idag hvor man kan
sjekke likningen til nabo'n med ett par tastetrykk eller google inntekten til en tilfeldig pilots navn fra en avisartikkel.
W
Herregud, hva er lønnene?
Jeg sympatiserer med den lønnen på 30k i måneden men nå viser det seg at den er mye større?
Hvordan kan vi ta dere seriøse når det slenges ut usannheter hele tiden?
Snakke om å gjøre seg selv en bjørnetjeneste!.
Når jeg fløy for 20 år siden, var en 2P i SAS på ca 500-700k mens en 1P lå på 750-1250k i året!
BU lå 100-300k under fra 2P til 1P
Det virker som om SAS ledelsen har fremmet et sett med krav de selv ikke tror de får aksept for.
I mellomtiden har både SAS og myndighetene lagt omfattende planer for en styrt konkurs av SAS.
Blue 1 omtales stadig oftere som SAS Finland.
Kundene er bekymret og SAS ledelsen legger absolutt ingen olje på vannet på spørsmål om det er trygt og kjøpe SAS billetter fremover.
Ikke engang konsernsjefen vil gå god for at det er trygt:
http://www.na24.no/article3512415.ece
Dette ser stygt ut men det er mulig noen overspiller med vilje. Høyt spill har blitt bransjestandard i luftfarten de siste årene.
Hva er din lønn? Jeg vil bare ha noe å sammenligne med.
Det virker som om SAS ledelsen har fremmet et sett med krav de selv ikke tror de får aksept for.
Hvis skrekk-tallene og informasjonen her stemmer så kan det jo se ut som de planlegger ett "nei"
og konkurs for så å starte med blanke ark. Det er nok den løsningen de alle parter er mest
tjent med - bortsett fra de eldste ansatte med mest opparbeidet pensjon.
W
Vad är lägsta lönen för en ny styrman(F/O) i Norwegian? DY är ju SAS största konkurrent.
Ingår type rating fortfarande på SAS? DY betalar väl ingen type rating...
Hvis skrekk-tallene og vilkårene her stemmer så kan det jo se ut som de planlegger ett "nei"
og konkurs for så å starte med blanke ark. Det er nok den løsningen de alle parter er mest
tjent med - bortsett fra de eldste ansatte med mest opparbeidet pensjon.
W
Det mest påfallende er konsernsjefens uvilje til å forsikre kundene om at det er trygt å bestille SAS billetter.
Det er det samme som å si at det IKKE er trygt.
Slik opptreden fra den øverste sjef bidrar sterkt til de siste spikrene.
Ok, jeg er bedriftsleder og tjener omtrent 1/10 (varierer) av Rickard Gustafson. Altså SÆRDELES lavtlønnet i
forhold til mine kolleger i andre selskaper
W
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.