Re: Nytt snadder på vei.
For det første, jeg er vant til å vente. Tok nærmere 5 år fra Andrew Klein første gang nevnte SE-DAZ (CV-990) i en mail til meg, til den kom på markedet. CV-440'en ble faktisk nevnt i samme mail, så her snakker vi om 6-7 år. For det andre får du ha meg unskyldt når det gjelder MIN forkjærlighet for SAS modeller. Mitt forhold til SAS startet i 1962, og jeg er fremdeles i konsernet (WF). Når det gjelder modeller av BU og andre nordiske selskap, så er det nok ingen motsettninger i vår oppfattning av behovet. Jeg har for lengst tydelig gitt uttrykk for behovet for BU (igjen i mail til AK). Aeroclassics er nok den produsent som ligger nærmest til å tilfredsstille vårt behov, men som du riktig antyder kan det ta tid. For ekte samlere er det nødvendig med en STOR porsjon tålmodighet. :cheers:
Som de sier; gode ting kommer til dem som venter.
Jeg har ikke gitt opp håpet om BU modeller, og jeg er godt smørt med tålmodighet. Som jeg sa, har jeg ingenting imot SAS modeller, og jeg forstår at vi alle har litt forskjellige samle interesser. Siden du fremdeles er knyttet til SAS er det vel helt naturlig at SAS modeller er på listen din. Jeg vokste opp rundt Braathens SAFE (min far jobbet i BU på Kjevik), og er derfor mer interessert i BU enn SK. Jeg, som flesteparten av oss, er interessert i Skandinavisk luft-fart, men ikke kun Scandinavian Airline Systems.........
I farta kommer jo også disse inn på tankene: Braathens, Busy Bee, Widerøe, Norway Airlines, Norwegian, Norwegian Air Shuttle, Norsk Air, Coast Air, Nor-Ving, Maersk, Sterling, Cimber, DAT, Conair (Danmark), Jet Time, Linjeflyg, Malmo Aviation, FlyNordic, Viking Airlines, Falcon Air (FlyMe)