Originally posted by EB
SAS Braathens opplever all tim high om dagen - så prisene har definitivt fått folk til å glemme... Kaffe er godt - særlig de 4-5 første koppene om dagen!
Originally posted by LN-RUV
Og i dag fikk jeg gratis frokost, med hyppig påfyll av varme rundstykker og kaffe/te på vei til ARN fra OSL. Vet ikke om dette er standard praksis utenriks, men jeg satte virkelig pris på det, tidlig fly sørget for at jeg ikke rakk å spise frokost før jeg dro, men jeg rakk å spise meg god og mett før vi landet. Gratis aviser ble det også. Kjenner ikke servicetilbudet til SAS Braathens, men jeg satte virkelig pris på det.
Originally posted by Hurum
Gratis frokost har det da vært hele tiden interskandinavsik........what's new?
Originally posted by LN-RUV
Originally posted by Hurum
Gratis frokost har det da vært hele tiden interskandinavsik........what's new?
Ikke lett å få med seg alle konseptene i dette selskapet, i prislista står det jo faktisk at frokosten bare serveres frem til 0930, og at den koster 50 kroner...ikke noe om at den er gratis interskandinavisk..
Du er kanskje ikke klar over hvor mange i Norge som faktisk lever under fattigdomsgrensa?Originally posted by EB
Men så er jeg jo som kjent også overrasket hvor mange som kun handler på Rema, Rimi og Kiwi...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.