Nytt salg ombord konsept SASBraathens

Replying to Topic 'Nytt salg ombord konsept SASBraathens'

Fire. Mener aa huske at jeg kom med en sur kommentar eller to da jeg testet produktet i februar i fjor ...

Har dette nye konseptet med gratis kaffe og te blitt innført fra 16. mai? Har ikke sett eller hørt noe om det andre steder? Håper SAS har tatt til vettet! Men på SAS sine hjemmesider står det at kaffe fortsatt må betales for.

http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Page____260.aspx

gratis kaffe ble nok innført offisielt 16.mai, men de ansatte i kabinen har nok på eget initiativ spandert kaffe fram til nå....etter streiken altså...noe som nok var smart.

At internettsiden ikke er oppdatert er nok ikke nytt....

Dog får en masse informasjon på SAS' internettsider at en idag må møte veldig tidlig opp om en skal fly fra Gardermoen, samt hav som evt skjer ved vekterstreiken som er varslet imorgen.
Forstår ikke helt hvorfor det skulle være ekstra treg sikkerhetskontroll idag....i følge Kobro så var jo kaoset som skjedde i begynnelsen av mai tatt hånd om slik at det ikke skulle skje igjen.....har OSL hørt rykter om at sikkerhetskontrollen skal bli undersøkt av europeiske sikkerhetsmyndigheter igjen....

Veldig bra å høre om den gratis kaffen. Ikke at det betyr så mye, men litt har det å si hvert fall for meg. Skal ha en dagstur til Bodø om et par uker og da tenker jeg det blir SK for å sjekke ut forholdene, selv om DY var litte grann billigere den ene veien.

Håper køene er borte til da, enig at det er rart at de skulle komme igjen idag.

Er alt som skal til for å tilgi SAS, en kopp med kaffe? hehe...Da må jeg si de "lurer" dere godt:) Tror nok de fleste er mer opptatt av priser, priser og atter priser:skep

Kaffe er ikke sundt en gang:spin:

SAS Braathens opplever all tim high om dagen - så prisene har definitivt fått folk til å glemme... Kaffe er godt - særlig de 4-5 første koppene om dagen!

Originally posted by EB

SAS Braathens opplever all tim high om dagen - så prisene har definitivt fått folk til å glemme... Kaffe er godt - særlig de 4-5 første koppene om dagen!

Slik jeg trodde ville skje......mens du mente at det ikke ville skje ;)

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=11533

Ja! Jeg er overrasket over hvor fort SAS Braathens kom tilbake...Men så er jeg jo som kjent også overrasket hvor mange som kun handler på Rema, Rimi og Kiwi...

Og i dag fikk jeg gratis frokost, med hyppig påfyll av varme rundstykker og kaffe/te på vei til ARN fra OSL. Vet ikke om dette er standard praksis utenriks, men jeg satte virkelig pris på det, tidlig fly sørget for at jeg ikke rakk å spise frokost før jeg dro, men jeg rakk å spise meg god og mett før vi landet. Gratis aviser ble det også. Kjenner ikke servicetilbudet til SAS Braathens, men jeg satte virkelig pris på det.

Originally posted by LN-RUV

Og i dag fikk jeg gratis frokost, med hyppig påfyll av varme rundstykker og kaffe/te på vei til ARN fra OSL. Vet ikke om dette er standard praksis utenriks, men jeg satte virkelig pris på det, tidlig fly sørget for at jeg ikke rakk å spise frokost før jeg dro, men jeg rakk å spise meg god og mett før vi landet. Gratis aviser ble det også. Kjenner ikke servicetilbudet til SAS Braathens, men jeg satte virkelig pris på det.

Gratis frokost har det da vært hele tiden interskandinavsik........what's new?

Men mange har nok ikke fått meg seg dette...fordi man kun snakker om billige billetter og ingen servering. Frokosten mellom Oslo og Arlanda er en bra start på dagen...:up:

Ja det er så mange ulike konsepter at en ikke vet hva en kan forvente. En bedre samkjøring av konseptene hadde vært best.

Og frokost er da alltid en god start på dagen.

Originally posted by Hurum

Ikke lett å få med seg alle konseptene i dette selskapet, i prislista står det jo faktisk at frokosten bare serveres frem til 0930, og at den koster 50 kroner...ikke noe om at den er gratis interskandinavisk..

Vel jeg regner med jeg får noe frokostaktig neste torsdag da jeg skal ta "Fakir" flyet til ARN

Originally posted by LN-RUV

Originally posted by Hurum

Ikke lett å få med seg alle konseptene i dette selskapet, i prislista står det jo faktisk at frokosten bare serveres frem til 0930, og at den koster 50 kroner...ikke noe om at den er gratis interskandinavisk..

...da har du nok ikke lest godt nok. SAS Braathens opplyser i allefall på sine internettsider at dem serverer frokost på flyvningene mellom de skandinaviske landene:

http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Page____260.aspx

Originally posted by EB
Men så er jeg jo som kjent også overrasket hvor mange som kun handler på Rema, Rimi og Kiwi...
Du er kanskje ikke klar over hvor mange i Norge som faktisk lever under fattigdomsgrensa?

Back