• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt objektiv

Jeg har også planer om et nytt objektiv. Tenkte 70-300 jeg også, men tror jeg kjøper Nikon... Har D90.

Hei!

Eg har Sigma 70-300 objektivet! Kjempe fornøyd. Sigma er skikkeleg solid og kraftig. Har Nikon D60, veldig fornøyd. :D

Jeg skal ikke skrive noe stor avhandling om hva som er best, eller dårligst objektiv her. Av erfaring vet jeg at du får det du betaler for. 1000,- spenn for et objektiv er sikkert en akseptabel pris for de med trang økonomi. Det er helt iorden, men skal du ha litt kvalitet så anbefaler jeg og legge til noen tusen.

Back