EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 May 2009 #1 Ser på dagens nyhetsbrev fra Star Alliance at det stilles spørsmål vedr. Aegan (Hellas) som nytt medlem. Mer info i slutten av måneden...
Ser på dagens nyhetsbrev fra Star Alliance at det stilles spørsmål vedr. Aegan (Hellas) som nytt medlem. Mer info i slutten av måneden...
Someone Moderator Medlem 15 May 2009 #3 Spørsmålet er vel også om de vil bli regional member (ala Croatian og Blue1) eller fullverdig?
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 15 May 2009 #4 Blir vel regional, da de vel ikke har så veldig langtrekkende destinasjoner? Når skal Virgin Atlantic melde seg inn da? Eller ett av Emiratselskapene? BF:cool2
Blir vel regional, da de vel ikke har så veldig langtrekkende destinasjoner? Når skal Virgin Atlantic melde seg inn da? Eller ett av Emiratselskapene? BF:cool2
Someone Moderator Medlem 15 May 2009 #5 Bizflyer said: Eller ett av Emiratselskapene? BF:cool2 Click to expand... Slik jeg har forstått det så er ikke de ønsket. Dessuten har ikke *A selskapene så mye på å tjene på å få dem med i alliansen
Bizflyer said: Eller ett av Emiratselskapene? BF:cool2 Click to expand... Slik jeg har forstått det så er ikke de ønsket. Dessuten har ikke *A selskapene så mye på å tjene på å få dem med i alliansen
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 15 May 2009 #6 Gulf/Emiratselskapene har nok beilere i flere allianser. Beliggenheten er god for videreforbindelser til Asia og Oceania.
Gulf/Emiratselskapene har nok beilere i flere allianser. Beliggenheten er god for videreforbindelser til Asia og Oceania.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 May 2009 #7 Star Alliance har også sagt at de på nåværende tidspunkt ikke ønsker medlemmer fra "kunstig oppbygde hubs" mellom Europa og Asia...
Star Alliance har også sagt at de på nåværende tidspunkt ikke ønsker medlemmer fra "kunstig oppbygde hubs" mellom Europa og Asia...
J JoeW ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #8 Jeg lurer litt på hva en kunstig hub er... En hub er da en hub - og alle huber er vel i så måte "kunstig" i det at de får pax via en flyplass/sted de ellers ikke ville vært.
Jeg lurer litt på hva en kunstig hub er... En hub er da en hub - og alle huber er vel i så måte "kunstig" i det at de får pax via en flyplass/sted de ellers ikke ville vært.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 May 2009 #9 Stusset også litt på den uttalelsen - men man kunne kanskje kalt hub`n en boble som kanskje vil sprekke?
Stusset også litt på den uttalelsen - men man kunne kanskje kalt hub`n en boble som kanskje vil sprekke?
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 15 May 2009 #10 EB said: Stusset også litt på den uttalelsen - men man kunne kanskje kalt hub`n en boble som kanskje vil sprekke? Click to expand... Ganske så riktig. Virgin Atlantic er dog hjertelig velkommen. Dessverre har de valgt å holde alliansefri.
EB said: Stusset også litt på den uttalelsen - men man kunne kanskje kalt hub`n en boble som kanskje vil sprekke? Click to expand... Ganske så riktig. Virgin Atlantic er dog hjertelig velkommen. Dessverre har de valgt å holde alliansefri.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 15 May 2009 #11 ...enn så lenge! Hvor lang tid tar det før et nærmere samarbeid mellom LH, bmi og Virgin Atlantic er i gang?
...enn så lenge! Hvor lang tid tar det før et nærmere samarbeid mellom LH, bmi og Virgin Atlantic er i gang?
Superhai ScanFlyer Rusty 18 May 2009 #12 Virgin Atlantic vil helt sikkert samarbeide med flere flyselskaper, men jeg tror ikke de vil inn i noen allianse.
Virgin Atlantic vil helt sikkert samarbeide med flere flyselskaper, men jeg tror ikke de vil inn i noen allianse.
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 18 May 2009 #13 Superhai said: Virgin Atlantic vil helt sikkert samarbeide med flere flyselskaper, men jeg tror ikke de vil inn i noen allianse. Click to expand... Det gjør de jo allerede. De har jo code share med mange flyselskaper og nært samarbeide med flere.
Superhai said: Virgin Atlantic vil helt sikkert samarbeide med flere flyselskaper, men jeg tror ikke de vil inn i noen allianse. Click to expand... Det gjør de jo allerede. De har jo code share med mange flyselskaper og nært samarbeide med flere.