LN-RPL ScanFlyer Blue 22 Jul 2009 #1 Nytt kamerautstyr testes på TOS Her følger et bilde. Jeg har gått i anskafelse av ett Canon EOS 450D. Kom gjerne med innspill på hva som kan bli bedre eller om dere er fonøyde! LN-RPL B737-800 LN-NOO
Nytt kamerautstyr testes på TOS Her følger et bilde. Jeg har gått i anskafelse av ett Canon EOS 450D. Kom gjerne med innspill på hva som kan bli bedre eller om dere er fonøyde! LN-RPL B737-800 LN-NOO
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 22 Jul 2009 #3 Re: Nytt kamerautstyr testes på TOS Ja, Flickr behandler bildene finere når du laster opp. Ja, bildet var en smule mørk. Du kan med fordel gjøre det lysere. Men ellers et helt greit bilde.
Re: Nytt kamerautstyr testes på TOS Ja, Flickr behandler bildene finere når du laster opp. Ja, bildet var en smule mørk. Du kan med fordel gjøre det lysere. Men ellers et helt greit bilde.
LN-RPL ScanFlyer Blue 22 Jul 2009 #4 Re: Nytt kamerautstyr testes på TOS Hei. Jeg takker for konstuktiv kritikk. Sett pris på det alle. Last edited: 22 Jul 2009