FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Sep 2008 #1 Her er et bilde: http://www.airliners.net/photo/EgyptAir/Airbus-A321-231/1398025/L/
Blackhawk ScanFlyer Gold 30 Sep 2008 #2 Jo da, synes dette virket ganske okay. Stilrent og friskt, begynner jo å bli en stund siden sist de oppdaterte.
Jo da, synes dette virket ganske okay. Stilrent og friskt, begynner jo å bli en stund siden sist de oppdaterte.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 30 Sep 2008 #3 Litt stilig faktisk. Tenkte Finnair med en gang jeg så det! Hadde de bare fått børst ombord, så kunne man jo vurdere å reise med dem! For å fly edru, det skal ikke jeg! Det er derfor jeg drikker! BF:coo2
Litt stilig faktisk. Tenkte Finnair med en gang jeg så det! Hadde de bare fått børst ombord, så kunne man jo vurdere å reise med dem! For å fly edru, det skal ikke jeg! Det er derfor jeg drikker! BF:coo2
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Sep 2008 #4 Denne var definitivt bedre enn den forrige, selv om det kanskje blir litt mye med logo både på halen og foran på flyet.
Denne var definitivt bedre enn den forrige, selv om det kanskje blir litt mye med logo både på halen og foran på flyet.
JetBlue ScanFlyer Gold 30 Sep 2008 #5 Bizflyer said: Litt stilig faktisk. Tenkte Finnair med en gang jeg så det! Hadde de bare fått børst ombord, så kunne man jo vurdere å reise med dem! For å fly edru, det skal ikke jeg! Det er derfor jeg drikker!BF:coo2 Click to expand... Ha, Bizflyer, dette var et genialt utsagn! Nytt fargeskjema holder ikke alene :lol:
Bizflyer said: Litt stilig faktisk. Tenkte Finnair med en gang jeg så det! Hadde de bare fått børst ombord, så kunne man jo vurdere å reise med dem! For å fly edru, det skal ikke jeg! Det er derfor jeg drikker!BF:coo2 Click to expand... Ha, Bizflyer, dette var et genialt utsagn! Nytt fargeskjema holder ikke alene :lol:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 30 Sep 2008 #6 Ja ikke ulikt synet Russen har på sitt fremkomstmiddel - russebussen!
JetBlue ScanFlyer Gold 30 Sep 2008 #7 EB said: Ja ikke ulikt synet Russen har på sitt fremkomstmiddel - russebussen! Click to expand... Rusebussen mener du vel.......
EB said: Ja ikke ulikt synet Russen har på sitt fremkomstmiddel - russebussen! Click to expand... Rusebussen mener du vel.......
BGO TurbopropFlyer 30 Sep 2008 #8 tja... var ikke veldig stilig, men tross alt en liten forbedring....