T The Ticketor ScanFlyer Dusty 14 Aug 2008 #21 Jo, jeg jobber jo for et av dem som "smekker til" med 34".
Someone Moderator Medlem 14 Aug 2008 #22 The Ticketor said: Jo, jeg jobber jo for et av dem som "smekker til" med 34". Click to expand... 34" på malaysisk Ombord på en av "dine" 777 i vinter
The Ticketor said: Jo, jeg jobber jo for et av dem som "smekker til" med 34". Click to expand... 34" på malaysisk Ombord på en av "dine" 777 i vinter
MartinL ScanFlyer Dusty 14 Aug 2008 #23 Nja, ikke helt enig i den. Undertegnede på 193 hadde god plass i MAL sin maskin.:lol: Attachments 001 IMGP3919.jpg 61.5 KB · Views: 95
Someone Moderator Medlem 14 Aug 2008 #24 MartinL said: Nja, ikke helt enig i den. Undertegnede på 193 hadde god plass i MAL sin maskin.:lol: Click to expand... Jeg klagde ikke over plassen (kun frokosten )Og knyttnevetesten ser man bestås med glans, tenke bare å illustrere med et bildet. Last edited: 14 Aug 2008
MartinL said: Nja, ikke helt enig i den. Undertegnede på 193 hadde god plass i MAL sin maskin.:lol: Click to expand... Jeg klagde ikke over plassen (kun frokosten )Og knyttnevetesten ser man bestås med glans, tenke bare å illustrere med et bildet.
MartinL ScanFlyer Dusty 14 Aug 2008 #25 Someone said: Jeg klagde ikke over plassen (kun frokosten )Og knyttnevetesten ser man bestås med glans, tenke bare å illustrere med et bildet. Click to expand... hehe, får oppføre meg pent. Tør ikke prate dritt om benplassen når "ill ticketore" fiksa ledige sete i siste liten!
Someone said: Jeg klagde ikke over plassen (kun frokosten )Og knyttnevetesten ser man bestås med glans, tenke bare å illustrere med et bildet. Click to expand... hehe, får oppføre meg pent. Tør ikke prate dritt om benplassen når "ill ticketore" fiksa ledige sete i siste liten!
Discus Galley Slave Medlem 23 Aug 2008 #26 Litt mer tilbake til topic - V Australia: VH-VGA er ferdig fargelagt: http://microvoltradio.com/kpae1120.htm
Litt mer tilbake til topic - V Australia: VH-VGA er ferdig fargelagt: http://microvoltradio.com/kpae1120.htm
T The Ticketor ScanFlyer Dusty 24 Aug 2008 #27 Den cateringen der får du ikke ex KUL/ARN/AMS, men det har jeg vel allerede nevnt... Beklager, tilbake til topic.
Den cateringen der får du ikke ex KUL/ARN/AMS, men det har jeg vel allerede nevnt... Beklager, tilbake til topic.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 24 Aug 2008 #28 Lurer på hvor mange nordmenn som finner veien ombord på denne ruten... Ellers var det morsomt å lese om Burger King - takker MartinL.
Lurer på hvor mange nordmenn som finner veien ombord på denne ruten... Ellers var det morsomt å lese om Burger King - takker MartinL.