• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nyt søndagen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nyt søndagen:-)

God morgen fra den blå stuen. Peisen knitrer..mest for kosens skyld da det jo nesten har blitt sommerlig ute. Rolig morgen og formiddag før jeg henter storebror på OSL i ettermiddag:-) Nyt du også.

Re: Nyt søndagen:-)

G’morgen .. Her i Nederlandet har man labbet i kvikt tempo fra E2 til B36 og er på plass til og med før gateagenten.
Grei natt ombord i en KLM 330-300, men ble lite søvn .. Nå venter en Embrummer og en A320 før jeg kan strekke ut i en hotellseng.
Fortsatt god søndag!

Attachments

• IMG_6798.jpg
    IMG_6798.jpg
    181.9 KB · Views: 248
Last edited:

Mornings fra Asker. Unødvendig tidlig oppe, så får heller sitte her og ta noen espressoer. Dagstur til Sandefjord for et 90-års lag, og bør vel kanskje plukke opp barna på veien dit. Ha en fin dag.

God morgen fra NYC

Nettopp ankommet hotellet, noe seinere enn estimert.
Min første tur til JFK, blir også min siste. 2.5t i passkontroll kø pga 3 offiserer på vakt til å betjene kveldens trafikk. Slikt er ikke jeg laget for så JFK er på NoGo-listen og neste usa tur til ORD om 3 uker ble kansellert når jeg sto i køen.

Turen i seg selv på rad 5 gikk veldig bra og ved landing Fikk jeg melding om rad 5 på hjemreisen. Så SAS skal jeg ikke klage på. Bare synd det går utover SAS når jeg kansellerer pga JFK Border Police.

Nå blir det en kjapp tur ut å se om jeg finner et vannhull. Surt og kaldt her i NYC, trenger litt "frostvæske" [emoji1634]

FQTV

God morgen fra Bergen. Får vel stå opp snart og hive i meg litt hotellfrokost. Ble vekket av brannalarm kl 6. Heldigvis ingen brann noe sted men det betyr jo å komme seg ut og den pakka der.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God formidag fra fbu. Sitter og vurderer langrenn eller bare en kjapp joggetur her ute. Tror det blir det siste siden det er fotballkamp om nok noen forventer skal bevitnes. Heldigvis hjemmekamp. Siden man har bursdag kommer det litt slekt i ettermiddag også.

Det andre bursdagsbarnet i hus er for øvrig like nerd som faren så vi fikk sjekket tre ulike lounger på lhr t2 i går. De har fortsatt champagne hos United når en spør. Utvalget i senator og business lounge hos Lh er identisk. En bruker 9.36 sek fea heisen ned til tunellen fra 2a til 2b og sq loungen. En bruker 9.36 sek fra heis i 2b til man er på toppen i 2a om noen skal samme vei en gang. Vekten var på plass, men ikke i bruk for priority boarding som startet 30 min før avgang. Og det aller viktigste: De har vaniljeis i sq-lounge.

Last edited:

God morgen fra Gaustablikk. Nydelig dag i alpinbakken i går. Nå bærer det straks ut i langrennsporet. Retur til Oslo i ettermiddag.

God morgen fra Lillestrøm. Ostisene står i ovnen. Kaffe er i koppen og Gilde wienerpølser ligger og modnes i kjøleskapet. Luksusdag for Team Delta dette her.

Kanskje et glass vin i efta også, men ikke så mange da jeg skal opp kl 04.30 og kjøre til OSL.

Ha en best søndag!

God morgen fra Knausen. Mimosa-frokosten blir 3-5% bedre for hver helg og øvelse gjør mester. Nå tar forberedelsene 80 minutter og lite å justere på nå.

En stor skinkestek er i ovnen på 60 grader og familien forsvant i alle retninger.. En på alpint, en på SATS, en på fotball, en på kino og gammern skal på helgens andre langtur i marka.

d3f1979e-3423-41ca-b253-4a56854da54d.jpeg

God dag fra Kongsberg.

Da har jeg akkurat fått dagens trim som ble en gåtur på 4,6 km i ganske raskt tempo. Det var ganske mildt i dag med -1 grad så da gikk det an å gå ut. Ikke de store planene for resten av dagen.

God morgen fra Lillestrøm. Ostisene står i ovnen. Kaffe er i koppen og Gilde wienerpølser ligger og modnes i kjøleskapet. Luksusdag for Team Delta dette her.

Kanskje et glass vin i efta også, men ikke så mange da jeg skal opp kl 04.30 og kjøre til OSL.

Ha en best søndag!

Kaffe, kalde wienerpølser og varm ost..? Her snakker vi 100% Bongofrokost fra restoran Mama Makan!

Nuvel. Ikke rart det må et par glass vin til etter hvert..

Så var 2 uker i Thailand unnagjort. Kommer hjem igjen og det begynner og snø med en gang. Emirates som stod for transporten, samme som i fjor. Var norsk kaptein opp fra Dubai i dag. FO fra Nederland.

Back