Nyeste patent på setefronten, hexagon seating

Re: Nyeste patent på setefronten, hexagon seating

Litt OT, men dette konseptet er allerede tatt i bruk på nye cruiseskip tilhørende Celebrity cruises oøg RCCL bygget ved Meyer Werft Papenburg. Istedet for en ,shoebox, form lugar, har man slike vegger, og når skipet er 300 meter langt, får man plassert inn flere lugarer i lengderetningen.

Grøss og gru. Nei takk!

Slutter nok ikke å fly om disse setene noensinne blir en realitet, men jeg blir å finne foran gardinen i så tilfelle.

Som et tankeeksperiment.. hvilket LCC selskap ville vært det første til implementere slike seter om de var godkjent?

Det er da i det store og det hele de samme setene som er foran og bak gardinen i Europe, så det blir ingen stor forskjell...

Angående første selskap, så har det jo vært Ryanairs våte drøm lenge å dytte inn flere folk i kabinen, så oddsen er nok lav på at det er først.

Dette må da være agurk-tid-bull-bæsj?

Er det ikke noe med antall nødutganger og crew som begrenser dette også?

Jeg tror jeg skal lage en sånn teit tegning selv jeg. Søke patent og så komme på forsiden av VerdensBladet. Men på min skal alle ligge i 69-stilling, lagvis... "Colonial-style"

NYHET - flyselskaper lanserer "sengplass" til økonomipassajerer
- "Interessant tanke", sier Eiving Roalsbraathen, "men vi har foreløpig ikke gjort en bestilling på disse sengene"

Blir fett

Her er video/animasjon av konseptet: http://youtu.be/RCGVpTzF2xI

Om de klarer 24" setebredde her, så er jo det betydelig bedre enn hva man har i dag i økonomiklasse og også bredere enn mange businessklasse løsninger.

Er det ikke noe med antall nødutganger og crew som begrenser dette også?

Jo, men ved å ha slike seter bakerst, tenk deg hvilke fnateseter man da kan ha plass til foran!

Her er video/animasjon av konseptet: http://youtu.be/RCGVpTzF2xI

Om de klarer 24" setebredde her, så er jo det betydelig bedre enn hva man har i dag i økonomiklasse og også bredere enn mange businessklasse løsninger.
Først nå la jeg merke til at armlenene mangler. Det blir da fort at hendene havner oppe på lårene til naboen som sitter midt imot.

Back