Nye uttaksgrenser i Goldpoints plus

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Goldpointsplus har nye kategorier for uttak av poeng. De dyreste hotellene koster nå 60 000 poeng for første natt og 55 000 deretter mot 90 000 tidligere. Helt greit og få Exectuive suite i Beijing 30% rimeligere ved å booke på nytt.^_^

Booket Radisson i Bogota sist sommer for mars-april i år til en blanding av $ 150 og $ 195 ( senior pris ) . Nå er prisen $ 120, så avbook og rebook er av og til meget lønnsomt. Ha rpoeng fra før . så snart kan jeg bruke dem..^_^

Samme med Hilton i Cartagena, som gikk fra $ 290 til $ 218 ( Executive Tower og geriatrisk pris ) , foreløpig..

Det lurer jeg også på, har holdt meg til Choice innenlands og Hilton/IHG/Hyatt utelands de siste årene.

10 poeng pr Euro/dollar brukt. 50% ekstra med gullkort. Det er også en god del kampanjepoeng å hente.

Hilton har jo bedre dekning med hoteller utenlands og gir jo gratis forkost/lounge om du har gull.

10 poeng pr Euro/dollar brukt. 50% ekstra med gullkort. Det er også en god del kampanjepoeng å hente.

Hilton har jo bedre dekning med hoteller utenlands og gir jo gratis forkost/lounge om du har gull.

Hilton har det mest rævva programmet. De har akkurat gått igjennom en heftig devaluering mens kategoriene har økt kraftig.

Jeg bor på Hilton der jeg må (som i Omaha) og det skaffer meg frokostkortet (HH Gold :P) men jeg kan love deg at jeg ikke trakter etter å samle poeng der.

Det stemmer dog ikke at man får loungetilgang. Det får man kun dersom man mottar oppgradering til club level, noe som er sjelden som Gold.

Det eneste som er bra er at man mottar 1000 BMI poeng med double dip hos Hilton som er rimelig greit.

Beste programmet der ute akkurat nå er Hyatt som har vanvittig med kampanjer og som Platinum medlem (kun 5 stays pr. år) får man gratis internet og en masse annet snadder. Som Diamond får jeg 4 bekreftede suite oppgraderinger årlig og i tillegg full Regency Club tilgang og meget gode oppgraderinger

Starwood havner på en god 2. plass. Har hatt 9 overnattinger med Starwood så langt i år og har fått suite hver eneste gang, samt loungetilgang

Hadde GPP Sølv, men Plaza i Oslo hadde et lokalt tilbud om statusmatch til de fleste FFPer når jeg var innom der helgen for 2 uker siden. Selv om det var targeted til nye medlemmer fikk også jeg en status match til Gold.

Dette sammen med tilbudet om opptil ekstra 50.000 gpp poeng ut februar for 5 stays gjør at jeg regner med å "cashe" ut 18.000 EB poeng for 100.000 gpp poeng iløpet av neste uke. Ikke så verst for 9 netter, selv om det er ekstra poeng da.

Back