Nye uniformer for SAS

kristian

ScanFlyer Blue
Ser at Gustavsson er ute og annonserer nye uniformer for ombordpersonell fra september. Noen som vet mer om dette?

Skall rullas ut i slutet på september/oktober efter det jag hörde så sent som i helgen. Blir en uppdatering med mer blått bland annat.

Korrekt. Ny uniform på gang. Nå forsvinner sandfarger, capser og annet tjafs. Enklere i stilen, en felles farge for alle og noen nye striper. Ted Bernardz er leverandør. Sneak preview i Scandinavian Traveler.

Det er et sensurert bilde i augustutgaven av Scandinavian Traveler. Kan så vidt se litt, og for meg ser det heller ut som en oppdatering av den eksisterende enn en helt ny variant.

Nye farger ja,... , skulle vel ha kommet 1 sept, men er vel forsinket bittelitt.
Har sett det har blitt prøvd og kommentert her hjemme i garderoben...

Det har vel aldri skjedd at SAS ansatte har vært glad i noen forandringer i det hele tatt.

Nja... de har vel fått mer dritt trødd over hodet enn de fleste, de siste 10 årene da.

Og da tenker jeg ikke på blå tshirts med dårlig passform

Her fra blekka:

Var ikke helt Dior nivå, kanskje...

Last edited:
Jo... men noen blir aldri fornøyd. Ser folk be om fargevalg på tshirts... really???

Det er en uniform

Kan förstå dem som har invändningar mot att det är så mycket syntetmaterial i nya uniformen. Hade en gång på mig en skjorta i polyester (original från 60-talet) och det var en bedrövlig upplevelse.

Färg är en sak, funktion däremot verkar en del glömma bort i designen av uniformer även fast det så fint kallas "work wear".

Nja... de har vel fått mer dritt trødd over hodet enn de fleste, de siste 10 årene da.

Og da tenker jeg ikke på blå tshirts med dårlig passform

Her fra blekka:

Var ikke helt Dior nivå, kanskje...

Jeg har bilde av den hvis noen vil se bilde?
Var noen som la ut på instagram også fjernet det kjapt, men tok bilde først

Well, man ser vel farger osv her....

Back