tosfreight
ScanFlyer Silver
Ser at SK begynner med tresifrete flightnummer fra 27mars. Blant annet mellom OSL-HAU og OSL-TRD. Noen som vet om dette bare er midlertidig eller permanent?
Eivind
Eivind
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by tosfreight
Ser at SK begynner med tresifrete flightnummer fra 27mars. Blant annet mellom OSL-HAU og OSL-TRD. Noen som vet om dette bare er midlertidig eller permanent?
Eivind
OK. Blir spennende å se hva SAS til slutt ender på, eller i det minste velger å bruke i mer enn 1 år av gangen. Vet ikke hvorfor nr har fått mye kritikk, men har man ikke vurdert dette FØR man innførte dem? Hva med en høringsrunde/konsekvensanalyse....Originally posted by P.A. VIKING
4XXX nummer'ne har fått mye pepper .... bla av ATC'er ....
Var vel også kun ment til bruk i en overgangsfase.
Det er jeg helt enig om. Passasjerene brysr seg vel katta. Men hva er egentlig vitsen med å sjonglere med disse tallene hele tiden?Originally posted by EB
Tror den jevne passasjer gir f... i hva slags nummer og hvor mange tall det er i et et flightnummer...
Originally posted by HVI
Blir det forandringer i bruken av Scanor/Scandinavian
Det er no ikke slik dessverre. Den "jevne passasjer" er veldig opptatt av å vite rett flynummer. Vi ser at dette nå skaper både frustrasjon og forvirring hos de reisende når de får endringer sendt på epost .. De siste dagene har det gått avgårde ganske mange tusen mailer med de siste oppdateringer av rutenummer. For de passasjerer som f,eks har ruter TRD-Frankrike-TRD er det enkelte som har fått 4-5 endringsmeldinger på rutenummer og tider .. og DE kundene lurer nok mye på hva i all verden som skjer ..Originally posted by EB
Tror den jevne passasjer gir f... i hva slags nummer og hvor mange tall det er i et et flightnummer...
Originally posted by wf145
Korleis sender eigentleg WIAS ut melding til kundane om dobbeltbooking, schedulechange, innstillingar osv? Og sjekkar de om kundane faktisk får tak i desse meldingane?
Igår ringte dem fra SAS i Bergen for å informere meg om endringer på min booking i mai.Originally posted by wf145
Korleis sender eigentleg WIAS ut melding til kundane om dobbeltbooking, schedulechange, innstillingar osv? Og sjekkar de om kundane faktisk får tak i desse meldingane?
Vel og bra det... men tenk på alt arbeidet og ikke minst kostnadene med å sitte og gjøre alt dette arbeidet manuelt . Det var årsaken til at vi valgte på helautomatisere hele den prosessen og problematikken.Originally posted by DY
Igår ringte dem fra SAS i Bergen for å informere meg om endringer på min booking i mai.Originally posted by wf145
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.