noen som har bilder av setene?
Det er mulig å bruke google, f eks Norwegian recaro
Da klarer sikkert du å legge ut en link til siden du fant på :google .....
Er det de steinharde tynne recaro-setene dere snakker om? de hvor knærne blir presset inn mellom to utspring i seteryggen foran, og hvis du sitter ved nødutgangen stadig må heise deg tilbake i setet fordi du glir ut av setet?
På en tur til AGP nylig med sam Eyde ble oppblåsbare nakkeputen benyttet som sitteputer i disse harde setene. De egner seg ikke for lengre flyturer. En av flyvertinnene sa at de gjorde det, men det er helt uforståelig. Og kapteinen som oppholdt seg mer i galley foran enn på flightdeck, sa at skal du sitte bedre må du fly business-class.
På returen hadde vi NOM med tyrkisk innredning, - mye bedre seter. Jeg lurer på hvor mange minutter de som valgte disse setene, prøvde ut setene. Jeg er 177 cm høy og har normal vekt, og synes de er helt forferdelige. De gamle 733 har bedre sittekomfort.
Nå ser det ut som at Austrian har kjøpt de samme setene. Recaro kan sikkert lage fine seter ( til biler ) men disse flysetene er noe av det dårligste jeg har sittet i. Og jeg har flydd siden 1964 da jeg fløy med en Super Constellation fra New Yrok til Oslo.
Hmm...blir skeptisk av å lese dette. Skal sitte i disse setene i 7 timer X 2 OSL-DXB, og lander flyet på rute, har jeg 2 timer på meg til å rekke jobben i Asker. Hadde håpet de skulle være gode å sitte og sove i, så jeg er delvis oppegående på jobb den dagen.
Jaja, får vel ikke male fanden på veggen enda.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.