Nye serveringssteder på Torp

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Nye serveringssteder på Torp

Umoe har åpnet sine serveringssteder på Torp
Onsdag den 25. februar var det åpning av Umoe Catering Café (UCC) nye serveringsteder på Sandefjord lufthavn Torp.

http://www.boarding.no/art.asp?id=35419

... hvorvidt man kan karakterisere Peppes Pizza som spennende vet jeg ikke, men det som i alle fall er sikkert er at Umoe ikke fant plass til en norsklærer som en del av sitt nye og overprisede konsept:

Det er også etablert en ny bar med navn Mingle som har litt lounge preg som er en bar med stort sortiment på blant annet øl og vin på glass, her får man også ordentlig barista kaffe og espressobaserte kaffedrikker og den vanlige ”filter” kaffen er byttet ut med nykvernet kaffe servert på presskanner. Her er det bredt sortiment og kvalitet som er det førende element.

Re: Nye serveringssteder på Torp

Den skjønte jeg ikke helt, er det Umoe som skriver artiklene? For øvrig så det veldig "Fresht, Lime-ish, Tasty og skikkelig barrista-aktig ut." :D

Hm. De står ikke oppgitt som annet enn kilde for fotoene, såvidt jeg kan se. Tror ikke Umoe kan ha noen som skriver så dårlig. I så fall skal jeg ta kontakt med en av mine tidligere kolleger som jobber hos dem og gi dem en "advarsel".

Det var et skriftspråk som i mine kretser ville fått kritikk for å være "for muntlig". I tillegg var det noen horrible feil, ja. Skjerpings!

Boarding.no limer gjerne inn uten kilde - det er deres praksis.

Det er nok mulig, men man kan ikke trekke konklusjonen at Umoe har skrevet det av den grunn. Hvis dette kommer fra Umoe, må det trolig komme fra deres informasjons- og/eller markedsavsdeling, og ansatte som ikke kan skrive elementært norsk får neppe jobb der.

FlightDeck;354862... said:
hvorvidt man kan karakterisere Peppes Pizza som spennende vet jeg ikke,

Vel, Peppes Pizza er fortsatt mitt bud på det beste spisestedet på Gardermoen! Men det sier kanskje mer om de andre stedene der?

Så forøvrig at det var kommet 2 nye spisesteder på innenrikspiren på OSL. Både Seafood Bar og O'Learys.

Hvem er det som har O'Learys konseptet i Norge? Umoe eller SSP?

BF:cool2

Seafood finnes vel allerede på utland og? Men jeg la også merke til O'Learys forrige uke (Det var dog første gang jeg var på innenrikspiren på OSL på nesten et år, så jeg aner ikke hvor lenge den kan ha ligget der..)

Vel, Peppes Pizza er fortsatt mitt bud på det beste spisestedet på Gardermoen! Men det sier kanskje mer om de andre stedene der?

Jeg foretrekekr SeaFood....øl og rekesmørbrød der er nesten obligatorisk når jeg har tid og skal på (ferie)tur

Så forøvrig at det var kommet 2 nye spisesteder på innenrikspiren på OSL. Både Seafood Bar og O'Learys.

Hvem er det som har O'Learys konseptet i Norge? Umoe eller SSP?

BF:cool2

Peppes Pizza er vel kun tilgjengelig i ankomsthallen ettersom det er Pizza Hut som står for pizzaserveringen både i innenlands- og utenlandspiren. Riktignok skal det sies at Peppes Pizza kanskje er det stedet på Gardermoen der du føler at du er minst på en flyplass, med tanke på interiøret innerst i restauranten. Bar(t) like ved siden av har kult interiør - men de kunne kanskje servert noe annen enn nettopp Pepper Pizza...

Selv nøyer jeg meg som regel med et stopp Caffé Ritazza for å ta med meg en kaffe, men har jeg tid til å sitte ned, blir det som regel Christiania Bar om jeg reiser innenlands. Kon-Tiki, Monolitten og Sinnataggen styrer jeg unna, men stopper gjerne på Seafood bar - som nå finnes både på innenlands og utenlands.

Hvor ligger O'Learys, har den erstattet Sporsbaren?

I dag - mandag 28. september, åpnet Gastro Pub & Spiseri som er Sandefjord lufthavn´s nyeste pub- og serveringskonsept. Gastro er etablert like ved inngangen og vil ha inngang ifra både ut og inn siden av terminalen og egen uteservering.

Konseptet er et lekkert engelsk pub konsept hvor innredning, design og detaljer er hentet ifra opplevelses design og engelske Andy Thornthon, og det hele blir akkompagnert av ordentlig rustikk pubmat som saftige burgere, ekte fish & chips, sprøe salater og påsmurte durum baguetter med festfyll.

http://boarding.no/art.asp?id=38408

Ja sportsbaren er ertattet med O'Learys.Jeg og dama spiste der i juni, veldig god burger der :)

(EDIT:Så bare på datoen på siste innleggnår jeg svarte)

Tydeligvis har de litt problemer med rettskrivingen på Torp, uansett om det er de eller Umoe som står bak. Sender dem en mail i morgen!

Engelsk pub på Torp? Er det hva man bør forente på en norsk flyplass? Nei, her må Hellstrøm rydde opp ! :o

Back