Nye ruter fra Gardermoen i sommer.

Herlov

ScanFlyer Gold
Her er en samling av sommerens nyheter på Gardermoen ..

http://www.osl.no/index.asp?strurl=//templates/applications/internet/showobject.asp?channelid=1000301&infoobjectid=1015149&menuid_1=&menuid=&topExpand=&subExpand=&pid_1=&l=&cAD=1000123

Ikke verst, men trist at vi mister Madrid-ruta.

Originally posted by OSL Inside
Skulle ikke NB starte flygninger til Amsterdam? - Eller var dette fra CPH?

Du ble lurt du også!! NB starter CPH-AMS i mai.... Det har aldri vært snakk om direkte til AMS fra OSL, de bare lurte den norske pressen. Det var som om SAS skulle sende ut pressemelding om Oslo-Shanghai uten å nevne at det er flybytte i CPH...

Beograd og Tunis er vel første gang noensinne det er direkteruter til fra Norge. Artig at Balkanlandene kommer for fullt. Dette dreier seg vel mest om sommerruter vil jeg tro.

Typisk Sterling. De har annonserer flere ruter fra OSL uten å gjøre folk oppmerksom på flybytte i CPH. Dårlig gjort spør du meg.

Laurenz

Oi, når ble det klart at JAT og Turkish kommer til Oslo? Hvor ofte og når kommer disse rutene?

Gode nyheter dette her :)

Det ser ut som om JAT går onsdag og fredag (sjekket første uka i juli), mens THY ikke har lagt inn sitt i Amadeus enda.

Noen som vet åssen fly som kommer fra JAT , samt skal til Tunis ?? blir det noe "eksotisk" eller bare det vanlige ?

Jeg tror jeg leste Karthago kom med Tupolev.
Eller det var kanskje Airbus når jeg tenker meg om, får sjekke senere... ;)
Hemus kommer med Tupolev tror jeg det var.

Originally posted by Herlov
Det ser ut som om JAT går onsdag og fredag (sjekket første uka i juli), mens THY ikke har lagt inn sitt i Amadeus enda.

Får håpe ikke JAT har gått konk innen den tid. Hvis jeg ikke husker feil mener jeg å ha lest i siste utgave av Airliners World at JAT var like ved å sette kroken på døra.....

Karthago Airlines flyr vel allerede hver fredag fra Oslo via København til Tunis med B733.

JAT og THY kommer vel med diverse B737ér.

Originally posted by vadheim
JAT og THY kommer vel med diverse B737ér.

JAT har noen slitne 733er og her er en jeg fanget på CPH i mai 2004
YU-ANK.jpg

For THY han man håpe på winglets :)
TC-JFT.jpg

Bildet er tatt på AMS i mai 2003 (fra parkeringsplasssen utenfor Mac'en)

Back