Nye ruter fra Bergen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
WF starter direkteruter til Newcastle og Edinburgh fra Bergen fra starten av sommerprogrammet.

http://www.bt.no/okonomi/neringsliv/article236881.ece?click=C2

Replying to Topic 'Nye ruter fra Bergen'

Tøfft... Kommer det flere fly til WF?

Virkelig slått på stortrommen etter du begynte i ny jobb CK ? Tre nye WF ruter på kort tid er bra.

SAS gruppen har oppdaget at bergenserne også vil ut av landet virker det som. Norwegian har jo satset ganske bra på utenlandsruter med hell så lengt.

Manchester ble vel fløyet av Widerøe fra Bergen tidligere, men ble lagt ned.
Kjempebra at Widerøe satser!

Originally posted by SK384

Virkelig slått på stortrommen etter du begynte i ny jobb CK ? Tre nye WF ruter på kort tid er bra.

kan nok ikke ta æren for alt - her har det vært gjort mye bra arbeid før jeg kom inn. Men, året er ikke slutt ennå...:sarc

Gledelige nyheter:cheers:
Er dette sommerruter eller skal de flys hele året?

Newcastle er et typisk shoppested, er vel derfor den ruta har overlevd i mange år fra Sola siden flytid er relativ kort. En ny rute til en annen shoppeby som bør passe for Widerøe er Stavanger-Hamburg, den savnes herfra.

Når får vi TRF-LCY? :spin: :cool2 Ellers kunne man alltids leve med TRF-LHR også - tenk så steintøft med WF's Q400 på Heathrow. Om man mot alle formodninger skulle få slots...

Vestfold-UK er nok Ryanairs... LHR vil neppe slippe ned en Q400. Slots på den flyplassen er altfor dyrebare til å gi til en liten grønn en fra Norge... personlig har jeg ikke engang tenkt å sende slotsøknad...

Litt sent siden jeg er ferdig i Edinburgh om 2 uker:-(

Hadde det skjedd for hadd ejeg ikke bohovd aa reise "halve" europa rundt for aa komme fra osl til edi.

Selv om jeg savner Duo som floy direkte osl-edi ett halvt aars tid for de gikk konk

Originally posted by CK
LHR vil neppe slippe ned en Q400. Slots på den flyplassen er altfor dyrebare til å gi til en liten grønn en fra Norge... personlig har jeg ikke engang tenkt å sende slotsøknad...

Ville de slippe ned en EMB190 da? Vi på forumet har jo allerede vedtatt at WF skal kjøpe noen sånne, så da skulle vel det meste kunne gå i orden? :)

Men seriøst: Jeg mener å ha sett en KLM F50 på LHR. Har den da fått slots i et svakt øyeblikk eller har KLM hatt dem lenge?

Originally posted by Trety

Men seriøst: Jeg mener å ha sett en KLM F50 på LHR. Har den da fått slots i et svakt øyeblikk eller har KLM hatt dem lenge?

Jeg mener at KLM opererer paa LCY med F50. Det er vel Cityhopper som har disse maskinene (?) / og om det er tilfellet saa kan del vel vaere snakk om en maskin som diverted...? Jeg bare spekulerer....

cITYhOPPER flyr med F50 til LCy fra AMS

fortsatt ikke noen avklaring om det skal flere fly inn i flåten....?

Når man ser på schedulen TRD-ARN så må man anta at det blir dagsproduksjonen til en DH8-300.

Hvor kommer den fra da?

Er det bare Dashen det var nevnt i en annen tråd som nå lakkes om som skal inn, eller er det flere?

kansje WFU som er innleid i seks måneder skal bli i WF flåten ?

Back