Nye fonter på LN-KKB

Re: Nye fonter på LN-KKB

Er "norwegian.no" stickers eller lakkert slik?

For hvis det bare er sticker så er det ikke mange timene som skal til for å endre det. Det kan tas på f.eks en B-sjekk

Tror det er stickers, ja.

Paa mange av flyene er vel det roede bare en slags folie?

Okei, men hvorfor flyr Norwegian stadig vekk med maskiner uten logo og navn?

Flere av DY's fly har ved større sjekker i det siste fått en nytt strøk med maling, både nesen med rødfarge, og kroppen i hvit, hvor logoen bak vindusrekka har blitt flyttet frem til over de siste vinduene, samt at reg'en har blitt flyttet til rett bak vindusrekka....

I tillegg så har de samme da fått nye stickers både for hvor man skal kutte i skroget i nødstilfelle osv.....

De maskinene jeg har sett dette på har alle samme litt dypere rødfarge, og etter hva jeg skjønte på teknisk avdeling så skulle flere fly få samme runde, så de JOBBER med profileringen på flyene sine....Den blir nok sakte men sikkert bedre fremover

Mulig jeg er litt treg i hue og ikkje fått med meg alt her.. Men skal Norwegian gå over til denne fonten på flyene sine???

Hvis du ser litt på historikken i denne tråden så vil du se at svaret er nei. "KKB-fonten" er one-off.

LN-KKM har en litt annerledes logo bak på venstre side. Vedlagte bilder viser hva jeg mener:

Attachments

• 131 edited.jpg
    131 edited.jpg
    94.4 KB · Views: 50
  • 132 edited.jpg
    132 edited.jpg
    96.2 KB · Views: 51
  • 135 edited.jpg
    135 edited.jpg
    102.9 KB · Views: 50
Back