Nydelig søndag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Nydelig søndag

God morgen fra Bangkok. Her har en benket seg ved bassengkanten og tenker å bli her det meste av dagen og satser på 1200m ila dagen, hvis jeg orker :D
Her i gården slipper en å konkurrere mot tyske turister om solsengene, er eneste pax’en her og så ramler det innom en og annen iløpet av dagen.
Kan melde om delvis skyet og 31°C som egentlig er ganske mye bedre enn april mnd som oftest er grusomme her.

Ha en superduper søndag :)

20d94ca7f17621d167b0cc7e1007937c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nydelig søndag

God morgen fra HEL. Her har jeg både landet og fått meg et rekesmørbrød før siste leg hjem til Oslo. Må si det er sjelden jeg har følt meg så våken og frisk etter en long haul flight. En kjapp dusj og jeg kunne reist rett på kontoret. :)

Nå - hjem til Storsmurfen!

Ha en best søndag

God morgen fra San Benedetto del Tronto. Mulig vi tar en tur innom kirken klokken 08:00 fir å oppleve en katolsk messe…om vi ikke tar den i dag så er det ny sjanse i morgen klokken 08:00. Lunsj i en havneby litt lenger nord og da blir det innlagt litt spotting ved flyplassen i Ancona. Nyt søndagen du også.

God morgen fra Tjøme. Kom noe så uvant som en regnskur nå i morgentimene. Blir å surre rundt her i dag, før retur til Asker i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra FBU. Regnet har ikke kommet helt hit enda, men da er det vel på vei. Fått åpnet alle dører i 1. Etg for litt utlufting, tørr ikke gå i trappen enda fordi jeg risikerer å bli drept av tre stk kvinnfolk i ulike aldri om de definerer noe som bråk.:72:

Tenker å utnytte væromslaget til faktisk å få gjort endel ting i dag.

God morgen fra Kongsberg.

Overskyet og fin temperatur her i dag. Nå blir det litt avslapping før det etterhvert blir en tur til Drammen for navnefest for ungen til nevøen min. De har planlagt grilling utendørs, så vi får håpe det blir opphold fremover.

God formiddag fra Oslo Øst. Skyer og litt svalere temperatur i dag… Da tenker jeg det passer med en liten svipptur til Kjeller for Flydagen. Ser Forsvarets Hercules har kansellert, men F16, Gripen pluss lyden av noen store stempelmotorer er verdt turen. Ha en strålende søndag[emoji3]
687afac403bbfe5ac7a906e2bfa26039.png

God paranoid morgen fra Sperillen. Jeg hører mygg over alt, de er etter meg hele tiden, men jeg ligger klar med fulladet max smekker, klar til å elektrifisere dem, så det lukter svidd. Heldig vis har vi fluenetting over alle vinduer vi åpner og ved utgangsdøren har vi laget en innerdør som bare er myggnetting, men noen av disse smådjevlene klarer uansett alltid å komme seg inn. Jeg har ikke mer enn en 20-25 myggstikk... Det kunne vært verre...
I dag er det 1 år siden Norse Atlantic hadde sin 5te flight, åpningsflighten til Fort Lauderdale og de var med kona og meg ombord. En uforglemmelig opplevelse.

Jobbing med plenen i går utgikk. På morgenen var det for mye mygg, det samme på ettermiddagen og mellom var det alt for varmt. Det blir nok utsatt til neste besøk tror jeg.

Ha en arbeidssom dag alle sammen

God morgen fra Knausen.. Her henges det på terrassen etter en nydelig frokost med litt gresk vri i dag. 10 timer med moro og dans (!) i tropevær har satt overraskende lite spor. Nå er det enten en tur i bakgården eller ut på landet og se på fly.

IMG_4112.jpeg

Nydelig søndag

God morgen fra San Benedetto del Tronto. Mulig vi tar en tur innom kirken klokken 08:00 fir å oppleve en katolsk messe…om vi ikke tar den i dag så er det ny sjanse i morgen klokken 08:00. .

Med tanke på alt tjuveriet, lidelse, overgrep og annen kriminalitet den katolske kirken er ansvarlig for - og fortsett skjuler - skal ingen få meg med på noe slikt. Jevn faenskapen med jorda.

G’farsdagsmorgen. Her i Augusta skal guttungen snart ta meg til frokost før jeg starter hjemover etter et par stopp. Kun All Star Breakfast på Waffle House som duger på en slik dag. Så får kolestrolpolitiet si hva de vil.

Ser ut til å bli en fin dag. Litt varmere og fuktigere luft her enn hjemme, men ikke verre enn at det går.

Ha en fortsatt fin en!

Last edited:
Back