Nydelig mandag morgen :)

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God mandag morgen fra Stavanger.
Har pax’ene forsovet seg her?
En fin dag gryr her i vest, og kaffe nytes fremfor TV’n.
Ha en glitrende flott mandag :)

Glad mandag fra kontoret på Røros. Raketten brukte bare 31 minutter opp hit i går kveld - digger SAAB2000:-) Klar for et styremøte og så blir det møter med både kunder og kollegaer utover dagen. Ha en bra start på uken!

Morn fra Kolsås, hvor det skal jobbes litt før man skal en tur inn for å besøke tannlegen. Satser på null hull, samt at jeg får lov til å beholde den siste rest av visdom også.
Satser på at VPN har tenkt til å samarbeide snart, ellers kan det bli vrient med jobb

Hei fra Forus. Når arbeidsuka starter på en mandag vet jeg at det venter en langhelg mot slutten av uka. Digg. Når kaffekoppen er på plass kan det for bli en bra dag. Ha en fin en forumister.

God morgen fra Oslo nord, har satt hjemmekontoret som åpnet og er klar dagen gjøremål. Så for resten av Norge gjøre det de ønsker eller planlagt.

Jan

Grå morgen fra Lofoten og Reine!

febc0a2daa84eceef8baa64811fc8c3a.jpg

Og gråere skal det visst bli. Det gjør ikke noe for vi skal kose oss på Hov gård fra tidlig ettermiddag. Skal visst være både stamp og muligheter for et herlig sjøbad.
Litt mer enn moderat støl etter å ha besteget Reinebringen igår, men fy f*** så fint det var oppå toppen der!
Vel, straks frokost.

Mild mandag ønskes:D

Mornings fra kontoret. Alt får barn på skole og i barnehage og en sykkeltur til jobb med litt trøkk. Så sitter her men en dobbel espresso før arbeidsdagen knekkes i gang. Ser at roboten hjemme har satt seg fast, så planen om å komme hjem til en nystøvsuget hus gikk ikke som planlagt. Ha en fin dag

Hei fra skrenten.. Gansk så full rulle med matpakke-kokkelering, hjemmekontor, skole-hent, tennis-hent og middag skal være klar til hele klanenn 1800. Savner nesten mars/april :D

Mornings fra kontoret. Alt får barn på skole og i barnehage og en sykkeltur til jobb med litt trøkk. Så sitter her men en dobbel espresso før arbeidsdagen knekkes i gang. Ser at roboten hjemme har satt seg fast, så planen om å komme hjem til en nystøvsuget hus gikk ikke som planlagt. Ha en fin dag

Lite tips - prøv via appen å starte den igjen, ofte så klager de robotene på at de setter seg fast uten at det er reelt.

Hei fra Oslo - litt feberfølelse i dag så holder meg i huset selv om jeg antar det er en bivirkning fra en vaksine jeg satte her om dagen. Leste på nettet at den vaksina kan gi litt feber som bivirkning. Egentlig ikke rart da vaksiner trigger immunsystemet. Så gidder ikke å mase om test riktig ennå. Men får iallefall god tid å sysle litt hjemme. Eneste ulempen var at jeg måtte flytte på legetimen i dag men det ordna seg uten problem.De er ganske så fleksible i coronatiden.

G’morgen. Småklamt ute etter nattens uvær, men ikke så ille som i forrige uke. Langtidsvarslet gir forsiktig håp om at høsten nærmer seg, så krysser fingrene ..

Frimandag og lite på plakaten. Guttungen har jobbintervju i dag, og scorer han den må jeg kjøre halvveis over landet med flyttelass .. Time to fly ... men ikke bokstavelig.

Ha en fremragende uke.

Frimandag og lite på plakaten. Guttungen har jobbintervju i dag, og scorer han den må jeg kjøre halvveis over landet med flyttelass .. Time to fly ... men ikke bokstavelig.

Det var ikke noe nærmere?

God dag fra jobben. Riktignok krysset en fylkesgrense, men tror alle (begge) stedene jeg har bodd og alle stedene jeg har jobbet ligger godt innenfor en times kjøring. Bortsett fra at jeg strengt tatt var lærling et ekstra halvår i forsvaret, og da "jobbet" jeg helt fra Ålborg i sør til Svalbard i nord.

Her er det mer passe mengde i dag. Blir sikkert mer i morgen.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra BGO. Etter 15 venting i sikkerhetskontrollen ( ca 25 stk i kø) er jeg nå klar for min andre SAS flygning siden maskepåbudet ble innført. Så langt har det mest vært unødvendig kø, så får vi se om en tur til OSL blir en høydare. Der tror jeg ikke jeg har landet siden mai.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Jeg registrerer at nå er priority boarding helt fjernet. Når skjedde det?

Jeg registrerer at nå er priority boarding helt fjernet. Når skjedde det?

Sånn cirka da man fant ut at det ikke var så lurt å sitte ombord og la 100 mennesker passere deg?

Joda, men nå har de slutter å rope opp priority boarding på høytaleren. Mulig jeg husker dårlig, men jeg mener de fortsatt hadde det i mai. Da spilte det uansett minimal rolle da det var nesten tomme fly. Ikke at det spiller noen rolle, da jeg nå konsekvent er sistemann ombord, men det var nå mest for nysgjerrigheten sin del.

God kveld fra Lillestrøm. Lang dag med jobb i dag. Skulle egentlig vært i Tyskland for å lære opp noen folk, men det måtte gjøres på Teams isteden. Det funker strengt tatt ikke like bra.

Men neste ukes tur til Aalborg ser nå ut til å være relativt safe, så tipper jeg booker den. Koster jo ikke spesielt lite om dagen. Circa 5.000,- tur/retur OSL-AAL er jo litt. Men men.

Ha en fin en

Back