Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Når du kommer så langt å booke hotell, bør en være våken. Ofte lønner det seg å være tidlig ute som jeg på tre turer til NYC de siste 18 mnd.
Kommer tilbake 21. januar. Meget bra pris bestilt sist sommer. Plutselig nå har prisen gått rett i gølvet.
Da avbestilte jeg selvfølgelig den "gode" prisen og bestilte den i gølvet på samme hotell. I tillegg til stor prisredusjon hadde de lagt in pakke med frokost for to inkludert i prisen.^_^
Så spørsmålet er hvordan det arter seg i juli. :question:![]()
Bare synd jeg ikke skal reise selv:drunk:... Takk for svar. Får avslutte tråden nå da.EDIT: VI TRENGER TRIPREPORT OM DENNE HER PÅ FORUMET ..![]()
Bare synd jeg ikke skal reise selv:drunk:... Takk for svar. Får avslutte tråden nå da.
Så vidt jeg vet samarbeider de. Så rett igjennom og jeg tror det kan bli en fin tur med Jet !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.