• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nybegynner-bilder fra OSL

Da kan du bare hilse gubben og be han ta seg en bolle :colgate: Nybegynner sier du? Ser ikke slik ut :lol:

Hei Heidi,
Velkommen til forumet. :p
Synes du gjør det veldig bra som nybegynner jeg :old Flotte bilder du presenterer for oss... :wow:

Mulig jeg og broder´n kommer en tur på lørdag, hils Vidar :colgate:

Da kan du bare hilse gubben og be han ta seg en bolle :colgate: Nybegynner sier du? Ser ikke slik ut :lol:

slutter meg til Cato her :) dette var bra :) og den "utskremte Urskauingen" kan bare gi seg han får jo ikke lagt ut bildene sine på nett engang ;)
og takk for sist :)

TK :fly

Fine bilder,jenta mi.
Litt finpuss på innstillingene,og litt mer nøyaktighet på det med å
rette bilder nå så er du "der".
Bra jobbet!

Vidar

Takk for hyggelige kommentarer på bildene mine alle sammen.
Har masse å lære......
Kommer nok ganske sikkert fler i nærmeste fremtid, moro detta gitt :-)

Og til Harald: Om vi ikke sees på lørdag, så får du hilse Tor-Helge:-)

Heidi

Last edited:
Takk, Sten Arne :-)
Vi snakkes nok, hvertfall på Kjeller flydagen regner jeg med :-)
Vidar hilser tilbake.

Heidi

Kjekt og se at flere bruker Sony kamera, jeg har et Sony A290 med Sony 55-200 linse, men kjenner det frister med 18-250 linse og.

Back