Kan se slik ut ja. Wikipedia:de må vel ha rimelig kapitalsterke eiere?
The lead investor is Indigo Partners, an American private equity firm specializing in transportation investments.
Hmm, jeg ikke ser at WIZZ vil klare seg a fylle en 180 seter pa ruter hvor BT sliter a fylle sine -500er. Prisnivea er alrede meget lave. Virker litt desperados fra WIZZ. Kanskje litt overekspansjon og na trenger de en plass for sine flyene...
Ifølge artikkelen ser det ut som de fleste forventer rute fra Riga til Budapest og muligenes Praha.
Har reist kiev-riga 3 ganger i år, vil tippe belegget var rundt60-70%. kansje noe mer på den ene turen jeg reiste i juli, men det var nok av tomme seter. det var i allefall mye fullere fly videre til Bergen alle gangene.Hvordan er belegget hos AirBaltic på Riga-Kiev. For tre år siden fløy jeg Tallinn-Kiev med Estonian og da var belegget rundt 80 % vil jeg tro.
Du må ikke glemme Ålesund!!I tilegg har jo Stavanger, Trondheim, Bergen og Tromsø (om den kommer til våren) direkte forbindelse til Riga.
Er Riga så populær blandt oss nordmenn?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.