Ny uoffisiell MR? Denne gangen til AGP

737-405

ScanFlyer Gold
God kveld folkens!

Etter den forrige vellykkede turen til Barcelona, synes jeg det er på tide å dra i gang en ny runde over nyåret.
Denne gangen foreslår jeg AGP den 14.mars 2015. Dette er en LØRDAG!!!!

Da blir det lignende opplegg som forrige gang der vi treffes i loungen i Oslo. Prisene i A-klasse har dessverre steget litt siden i år, men fra Bergen ser jeg at denne ligger på rundt 3.000 kroner tur/retur. Her er det også muligheter å bli igjen en dag for solens skyld.

Er det noe interesse for dette :)? Trenger selvsagt ikke å booke nå, dette var mer for å lodde interessen...
Håper på tilbakemeldinger fra dere :colgate:

Last edited:
Er vel en viss sjanse for at prisen synker i morgen på "1 000 000 billige billetter" salget til SAS.

Jeg ønsker også et MR fra BGO, men må ta det før 28. feb. Er det interessant å ta det litt før?

Siden jeg er MR jomfru så har jeg litt spørsmål mens vi er i gang;
Det er stort sett 50 min fra ankomst til avgang. Hvilken flyplass er da best til et MR?
1. AGP
2. ALC
3. NCE

Jeg ønsker også et MR fra BGO, men må ta det før 28. feb. Er det interessant å ta det litt før?

Siden jeg er MR jomfru så har jeg litt spørsmål mens vi er i gang;
Det er stort sett 50 min fra ankomst til avgang. Hvilken flyplass er da best til et MR?
1. AGP
2. ALC
3. NCE

Styr unna ALC og NCE. Jeg kan trygt anbefale deg AGP. Her tar det to minutter fra du går av flyet til du er ved gaten igjen. Garantert tid til loungebesøk her. Ellers er både BCN og PMI glimrende for å lufte seg :)
Før 28.februar kan være aktuelt, men jeg starter ny kvalifiseringsperiode
1.mars.

Takk for input!
Da har jeg bestilt min første MR. Ble faktisk fra Oslo istedet, så flyr OSL - AGP 17. jan.
Prisen var ikke så veldig mye redusert ifm tilbudet i dag, men havner på 2200,- for 8.000 poeng. Ser meg fornøyd med det. ;)
Noen som vil slenge seg på?

Er i utgangspunktet klar for MR jeg. Har opptjening frem til 31.juli, så er egentlig likegyldig med dato for min del.

Takk for input!
Da har jeg bestilt min første MR. Ble faktisk fra Oslo istedet, så flyr OSL - AGP 17. jan.
Prisen var ikke så veldig mye redusert ifm tilbudet i dag, men havner på 2200,- for 8.000 poeng. Ser meg fornøyd med det. ;)
Noen som vil slenge seg på?

AGP ble for dyrt for en slik tur (nesten 4K T/R fra SVG)
Men røk på en MXP tur i stedet, til litt i overkant av 2,3K. Samme pris fra OSL.

:fly

Heisann

Nå er det T/R fra OSL/AGP 6 desember for 2100 i SAS Plus. Jeg har booket, er det noen andre som tar seg en MR til AGP den dagen? Det er en lørdag.

Back