God morgen fra tåkehavet.
Selv om tåken ligger her så har det vært avganger fra SVG. En avg med Ny Info. Så skal tåken lette utover dagen. Gjenstår å se. Her i helgen var det meldt ingen tåke og jeg så ikke sjøen fra kontrollrommet.
Hva er værminima (sikt/skybase) på riggene for at helikoptrene kan lande og ta av?
GGGGRRRRRRRR!!!!!!
Da ble det avlysning av Dublin turen for min del.Prøvene hadde steget ytterligere siden fredag og da var det ikke noe vei utenom. Min søster og kone drar alene på turen. Jeg får komme sterkere tilbake og få bestilt meg en ny tur litt etterhvert.
Det var dumt. Men helsa kommer vel først anyway? Du kommer nok sterkere tilbake vil jeg tro! God bedring!
God morgen fra New Knaus. Går fremdeles og måper, og det er så mye inntrykk overalt.. For et sted. Nydelig og massiv steak dinner på Harold Seltzer’s i går (der følte jeg meg svæææært ung). Kvelden faktisk avsluttet under tak da det var tusenvis av lyn-nedslag i området.. For et herlig og litt skummelt skue. Nå nytes Lavazzi (fornøyd EB?) i koppen og venter på at de andre våkner. I dag er det junior som skal bli med på Publix og bakeren. Han får velge golf buggy eller Bayer-slede. Nå er delfin-jævelen en meter fra brygga igjen..
Nevnte jeg dette med Amerika?
View attachment 54854
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.