• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny uke - ny mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her er det allerede 17 grader - så da skal det nok bades litt i løpet av dagen - men først skal det kontoreres litt. Ny vaskemaskin leveres før 09:00 og heldigvis tar de med den gamle. Gjør mandagen best.

Goood morgen fra hula i Bergen. Her går siste av fire trivelige nattevakter mot slutten.
Ute ser det ut som at det så vidt har begynt å regne litt, men det trengs.
Første del av dagen blir det soving før en må komme seg opp slik at en klarer å snu døgnet.
Da tenkte en å tusle opp til opphavet på litt dugnad, kaffe og prat.
Ha en glitters flott mandag :)

Morn fra Tønsberg. Første ordentlige feriedag, så da våkner man før kl 6 av fuglesang, som ikke er så idyllisk når de nevnte fuglene er måker. Blir å kjøre en t/r Liertoppen for litt møbler i dag, helst før regnet

God morgen fra Tjøme. Ut å henge med noen venner etterpå, så får vonde an på været om det blir utendørs eller innendørs. Ut i kveld på den lokale sjappa, så da blir det sikkert noen øl også. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Her starter dagen med litt prøvetaking som så ofte før på mandager. Er litt spent på dem. Livlegen ringer nok på formiddagen så får vi ta det derfra. Det blir stille i huset i dag siden mor og begge hyenene er på jobb. Jeg må vel prøve å få til litt trening i dag også. Er inne i en god trend nå.

God morgen fra Knaus II. Godt tegn at jeg var svært lite klar over at det er mandag. Det var klassisk middag i går i Antibes med bouloabaosse og and. Hyggelig å være tilbake til de områdene man hang i gamle dager, men jeg må si jeg liker faktisk Spania bedre og skjønner hvorfor man ikke møter så mye Heming her. Men, vin er de sabla god på :D

I kveld kommer faktisk gamle naboene fra Dubai og blir fire dager så da blir det nok mye mimring og mye drekking.

Nå er det først den tradisjonelle morgenkaffe før familien våkner.

IMG_4901.jpeg

IMG_5019.jpeg

IMG_5032.jpeg

Last edited:
Goodmorgen fra Aalborg, hvor morgenkaffen indtil for et øjeblik siden blev drukket i fred og ro, uden forstyrrende naboer :-) Må i få en dejlig mandag.

Grmf. En i nabolaget fikk levert en container på morgenkvisten, så nå kastes det ett eller annet oppi, med dunder og brak. Definitivt ikke den beste måten å våkne på.
En blings med gravlaks fortæres nå under frokosten. Første post på programmet er å forberede VW bussen på campingturen til Dalarna i Sverige, fra Torsdag til Søndag. Vi har kjøpt vindussoting på Biltema, så bakruten skal sotes med en film som slipper igjennom 35% og bakre sideruter en som slipper igjennom 5%. Resten gjør vi ikke noe med. Forhåpentlig sover jeg bedre når det holder seg mørkere i bilen. Etter det blir det andre gjøremål utendørs, inntil regnet setter en stopper for utendørs aktiviteter. Forhåpentlig vis blir det grilling, under tak, på terrassen i ettermiddag.
Han en fortsat behagelig dag alle sammen

God morgen fra Bergen. Det var mye folk som så ut som de hadde levd livet sa vi ankom med toget i går. Ikke så mange varme sommerkvelder i Bergen så de får være unnskyldt. Nå er det vanlig Bergensvær så vi får se hva dagen bringer. Stordalen disket opp med oppgradering med noe han selger som deluxe, men som nok kunne vært solgt som juniorsuite. Utsikt og balkong mot vågen. Minibaren er selvfølgelig røsket ut ved overgang fra First til Clarion, men han hadde glemt håndkletørkeren. Også synes jeg rommet hadde fortjent en kaffemaskin. Sen utsjekk til 18.00 innvilget og da får man bare takke å bukke.

Last edited:
God morgen fra Nationaltheatret. Venter på linje 1 opp til bortekontoret. 1 uke på jobb nå, før neste 2 uker ferie. Blir litt greit med en noe mer helsosam uke i mellom ferieukene altså.

Fin tur hjem med SK4704 i går. Vi tjente bra inn på EBD kortet, for å si det sånn. Fikk bl.a testet en ny drinkmix med Gin og Ingefærøl. Årsaken var en glipp men smaken var egentlig helt super.

God avslutning ned Avis også, forresten, når det viste seg at alle bulkene i bilen rent faktisk hadde "vært sånn når jeg kom". Så da ble vi bare straffet med en tank bensin som vi ikke rakk å fylle.

Ha en ekstrabest mandag!

Last edited:
God morgen fra Nationaltheatret. Venter på linje 1 opp til bortekontoret. 1 uke på jobb nå, før neste 2 uker ferie. Blir litt greit med en noe mer helsosam uke i mellom ferieukene altså.

Fin tur hjem med SK4704 i går. Vi tjente bra inn på EBD kortet, for å si det sånn. Fikk bl.a testet en ny drinkmix med Gin og Ingefærøl. Årsaken var en glipp men smaken var egentlig helt super.

God avslutning ned Avis også, forresten, når det viste seg at alle bulkene i bilen rent faktisk hadde "vært sånn når jeg kom". Så da ble vi bare straffet med en tank bensin som vi ikke rakk å fylle.

Ha en ekstrabest mandag!

Vi arbeidere burde jo møtes i løpet av uken da...

God dag fra Lisboa. Kan anbefale restauranten A Nossa Casa (betyr i vårt hus om man oversetter det )
Restauranten er liten og trang så man må reservere på forhånd. For to personer med dessert og drikke kom regningen på 88 euro. Servicen var litt smårotete og treg dog men fy faen maten veier så opp for det . Tenker på litt bassengtjeneste på taket etter hvert. 20230709_221704.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen felles arbeidere og livsnytere ! Eller, formiddag heter det vel nå. Vel, når man har passet på Moderlufthavnen i Norges metall og karbonfugler gjennom natten, så er man litt i usynch med døgnet :)

Dagen benyttes til å - slappe av - etter 3 nattevakter, og komme i normal rytme igjen før 2 dagvakter før langhelgen skal tilbringes i Dejlige Danmark med opphavet...

S´gu er livet dejligt ! Have a good one alle !

God arbeidende mandag fra hovedstaden!

Endelig i gang med siste uken før man tar ferie - tror aldri jeg har kjent på at det har vært mer nødvendig enn nå, så det blir ikke feil å logge av på fredag og vite at det er 4 uker til neste gang :)

Litt detaljplanlegging av neste ukes Japan-tur må man også få tid til på kveldstid denne uken - men det er heldigvis bare lystbetont!

Ha en fin mandag!

G’morgen …. Ukens beste dag er i gang. Men tilbake til hverdagen i morgen.

Fikk ånden over meg og tok en runde med gressklipper’n i går kveld, og godt var det for nå er det vått. Veldig vått.

Littahvert på programmet i dag, så da får man kanskje gå i gang med det ….

Fikk bl.a testet en ny drinkmix med Gin og Ingefærøl. Årsaken var en glipp men smaken var egentlig helt super.

G'aften. Whiskey og ingefærøl er jo en gammel klassiker, så hvorfor ikke gin?
Let the evening be gin!:drink

Back