Ny uke, ny mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og NFF utsetter alt til i morgen lol

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Sån går det når man setter ut jobben til Bongos Tryllereiser og Project Management og de hyrer inn SK IT for jobben. De har lang erfaring med servercrash under store salg o.l. :cool:

Sån går det når man setter ut jobben til Bongos Tryllereiser og Project Management og de hyrer inn SK IT for jobben. De har lang erfaring med servercrash under store salg o.l. :cool:
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

G'morgen, ja .. travel morgen med nyvalp i huset. Ikke 100% husren ennå, men det nærmer seg. Gutta prøver å dominere, men om et par måneder vil hun bli stor nok til å denge dem. ;)

Skikkelig regn og torden i natt, men nå er solen ute og det har begynt å tørke opp.

739372b87de3c351fe8b8b1801f86cf2.jpg

174f594915feac25ed11b85a0ae2a3e3.jpg

Festlig ettermiddag på ARN. Sitter i en nesten stappfull 320 som skulle gått til ALC kl 1540. Men er visst ingen fly fra SAS som får gå. Det meldes om datatrøbbel.

Pluss: jeg vant i lotteriet om ledig midtsete. :-)

Minus: Der kom det en svenske og satte seg i 4B. :-(

Last edited:
G'morgen, ja .. travel morgen med nyvalp i huset. Ikke 100% husren ennå, men det nærmer seg. Gutta prøver å dominere, men om et par måneder vil hun bli stor nok til å denge dem. ;)

Skikkelig regn og torden i natt, men nå er solen ute og det har begynt å tørke opp.

739372b87de3c351fe8b8b1801f86cf2.jpg

174f594915feac25ed11b85a0ae2a3e3.jpg

Flotteste A-laget de gutta der. :)

Festlig ettermiddag på ARN. Sitter i en nesten stappfull 320 som skulle gått til ALC kl 1540. Men er visst ingen fly fra SAS som får gå. Det meldes om datatrøbbel.

Pluss: jeg vant i lotteriet om ledig midtsete. :-)

Minus: Der kom det en svenske og satte seg i 4B. :-(

Festlig ettermiddag på Arlanda fortsetter. Mens vi ventet på å komme oss avgårde fikk OY-KAY en drivstofflekkasje i høyre vinge. Kanskje like greit at vi ikke satte avgårde i den. Alle ut av flyet og til ny gate der EI-SIJ venter. ETD 18:15….

Ha ha.. Det er i alle fall ikke kvaliteten det står på - her er det tyskeren som gikk ned for telling. (911 er faktisk an av de mest ;driftsikre bilene noensinne og slår til og med Toyota ned i støvlene på de statistikkene hvor de begger er representert)

Indieren er 100% image og null kvalitet eller kjøreglede..

Det vel heller slik at kjøregleden med en Land Rover starter nettopp der Porsche drømmen blir knust :wow: i grøfta !!!

Som Midtiblinken sier dår med 911 føre (veier) her borte, skal ikke mer enn 40 minutter unna øya opp i the Olympic National Park, før det er 100% nødvendig med Land Rover og det er da moroa begynner :p

Bleh, stappfullt fly til LKL og dessverre noen på 2E[emoji85] Plus er ikke alltid pluss.

Skuta er stappfull på returen på fredag også. Den har vært utsolgt ganske lenge. Kona skal forøvrig med samme fly.

Back