• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny tur til Hamar med LN-AGM...

Madman

ScanFlyer Gold
Det ble en ny tur til Hamar med LN-AGM i dag. Siden seilfly synes den siste turen endte litt brått, kommer det litt flere bilder denne gangen. ;)

Det var så og si vindstille både på Gardermoen og på Hamar, men litt oppe i høyden var det godt med turbulens. Det kommer fram på noen av bildene... :p

DSC_39472.jpg

Deler av Maura med Hurdalsjøen i bakgrunnen

DSC_39502.jpg

Hurdalsjøen

DSC_39532.jpg

Mjøsa

DSC_39562.jpg

Nærmer oss Stange

DSC_39582.jpg

Stange kirke kan ses foran vingestaget

DSC_39622.jpg

Hamar

DSC_39632.jpg

DSC_39642.jpg

Stafsberg

DSC_39742.jpg

DSC_39652.jpg

Fremkomstmiddelet vårt

DSC_39692.jpg

LN-HAX sto parkert i et hjørne

Så satt vi kursen hjemover igjen...

DSC_39752.jpg

Noen skydotter i motsol..

DSC_39762.jpg

DSC_39782.jpg

Mistberget

DSC_39792.jpg

Hurdalsjøen fra nord

DSC_39812.jpg

Og et dårlig bilde av Gardermoen...

:)

Last edited:
Ai ai! Madman på tur igjen. :) Bærre lækkert!

Typisk at du kom med disse nå som instruktøren min kjører CRJ-bussen hver helg fram til 20/12....

Ååååhh ^^) VRF-livet er noe av det vakreste gud har skapt :D Kjempeflotte bilder og, ikke minst! Morro at dere kom over Hurdal da :) Hender jeg ser AGM'n over her, men LN-ULF er vel mer vanlig å se.

- Ja PPL'en er min så fort jeg har råd! -forhåpentlig hvis ;)

Herlig Frode !:) Mine turer med AGM har blitt avlyst de siste gangene nå .. så det føles ut som det er alt for lenge siden jeg har vært i lufta :P Men får håpe det blir noe neste uke da:D

Deeeeer ja :) Hadde glemt at jeg ventet på en oppfølgerpost med bilder hehe. Virkelig pent! Det ser nesten ut som om det er høst? :)

Jeg husker første gang jeg så LN-AGM 31 des 2004 da den var innom Hamar ... den var på den tiden Norges nyeste C172.

Back