Ny tur til Hamar med LN-AGM...

Madman

ScanFlyer Gold
Det ble en ny tur til Hamar med LN-AGM i dag. Siden seilfly synes den siste turen endte litt brått, kommer det litt flere bilder denne gangen. ;)

Det var så og si vindstille både på Gardermoen og på Hamar, men litt oppe i høyden var det godt med turbulens. Det kommer fram på noen av bildene... :p

DSC_39472.jpg

Deler av Maura med Hurdalsjøen i bakgrunnen

DSC_39502.jpg

Hurdalsjøen

DSC_39532.jpg

Mjøsa

DSC_39562.jpg

Nærmer oss Stange

DSC_39582.jpg

Stange kirke kan ses foran vingestaget

DSC_39622.jpg

Hamar

DSC_39632.jpg

DSC_39642.jpg

Stafsberg

DSC_39742.jpg

DSC_39652.jpg

Fremkomstmiddelet vårt

DSC_39692.jpg

LN-HAX sto parkert i et hjørne

Så satt vi kursen hjemover igjen...

DSC_39752.jpg

Noen skydotter i motsol..

DSC_39762.jpg

DSC_39782.jpg

Mistberget

DSC_39792.jpg

Hurdalsjøen fra nord

DSC_39812.jpg

Og et dårlig bilde av Gardermoen...

:)

Last edited:
Ai ai! Madman på tur igjen. :) Bærre lækkert!

Typisk at du kom med disse nå som instruktøren min kjører CRJ-bussen hver helg fram til 20/12....

Ååååhh ^^) VRF-livet er noe av det vakreste gud har skapt :D Kjempeflotte bilder og, ikke minst! Morro at dere kom over Hurdal da :) Hender jeg ser AGM'n over her, men LN-ULF er vel mer vanlig å se.

- Ja PPL'en er min så fort jeg har råd! -forhåpentlig hvis ;)

Herlig Frode !:) Mine turer med AGM har blitt avlyst de siste gangene nå .. så det føles ut som det er alt for lenge siden jeg har vært i lufta :P Men får håpe det blir noe neste uke da:D

Deeeeer ja :) Hadde glemt at jeg ventet på en oppfølgerpost med bilder hehe. Virkelig pent! Det ser nesten ut som om det er høst? :)

Jeg husker første gang jeg så LN-AGM 31 des 2004 da den var innom Hamar ... den var på den tiden Norges nyeste C172.

Back