• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny tidlig avgang med SAS Flybussen til Oslo Lufthavn

Superhai

ScanFlyer Rusty
Fra og med neste uke 18.11.13, så begynner Flybussen med en morgenrute med avgang 03:30 fra Holbergs Plass (Radisson Scandinavia) via Bussterminalen (03:40) og Helsfyr (03:50) og ankomst ca 04:20 på OSL. Bra for både reisende og ansatte som skal på de tidlige avgangene.

Ikke dumt, flybussekspressens linje 1, starter på Majorstuen, som jeg benytter meg av, har føste ankomst til OSL 05.05, som kan være vel snaut om man skal avgårde med noen av de første avgagene...

Har gamblet på den, når jeg skal ta 06.10 til CPH og det har gått bra hittil, men det skal ikke mye snøvær til, før det går skeis..

Back