Ny safetyvideo fra Turkish med Manchester United

Robin882

ScanFlyer Gold
Turkish Airlines lanserer i dag sin nye sikkerhetsvideo ombord på flyflåten til selskapet. Videoen er laget ved bruk av fotballspillere fra Manchester United som gjennomgår sikkerhetsrutinene ombord i flyet før avgang.
Videoen utgis som en del av Manchester Uniteds samarbeid med Turkish Airlines, og presenteres i sammenheng med lagets deltakelse i en TV-reklame for flyselskapet.
- Det er alltid gøy å jobbe med lagkameratene også utenfor banen, og dagens videoinnspilling var kjempebra. Forhåpentligvis vil vår deltakelse i videoen gjøre folk enda mer klar over sikkerhetsrutinene når de reiser med Turkish Airlines, sier Wayne Rooney, spiss på Manchester United.
- Vi er veldig stolte av å igjen kunne samarbeide med Manchester United. Klubben er en sterk merkevare, og vi håper at samarbeidet vil komme våre kunder til gode, sier Dr. Ali Genc, Senior Vice President Media Relations i Turkish Airlines.
http://www.youtube.com/watch?v=GIEV7514qiE&feature=player_embedded#at=234

Mer om saken her: http://www.hangar.no/archives/295

Ser ikke hensikten med å bruke fotballspillere i sikkerhetsfilmer. Unødvendlig å lite proffisjonelt.

Synes egentlig videon er kuul jeg :D

Ikke at jeg liker det laget som er med i den, men litt utenom det vanlige skader jo ikke :)

Sier dere at man skal holde seg unna fordi man hater Manchester United, eller er det andre grunner? Skjønner ikke hvorfor dette er så mye mer useriøst enn ei snakkende dukke eller dansende damer - uten at jeg av den grunn er die hard fan av ManU.

Sier dere at man skal holde seg unna fordi man hater Manchester United, eller er det andre grunner? Skjønner ikke hvorfor dette er så mye mer useriøst enn ei snakkende dukke eller dansende damer - uten at jeg av den grunn er die hard fan av ManU.

Det er nok endel Liverpool-fans her inne, ser det ut til...:)

Det er ikke av denne jeg holder meg unna det selskapet der. Det er mange andre grunner for.

Den var altfor lang og ikke bare fordi jeg er Liverpool fan men den var bare teit. Er mange utenom det vanlige videoer jeg har sett, men denne var dårlig.

Den var altfor lang og ikke bare fordi jeg er Liverpool fan men den var bare teit. Er mange utenom det vanlige videoer jeg har sett, men denne var dårlig.

Jeg er enig i at den er for lang, men utover det kan jeg ikke se så mye galt med den (men så er jeg sympatisk innstilt til de guttene som er med på videoen...:)).

Back