FR Ny Ryanair-base: Rygge

Status
Not open for further replies.
Re: Ryanair ekspanderer fra Rygge

imm,
jeg støtter deg i denne uttalelsen.
Vanligvis innlater jeg meg ikke i FR diskusjoner , men jeg er av den oppfatning at mange kan lære av dine sakelige innlegg.
Like eller ikke like FR , saklige argumenter står seg best.

Tiltredes!!:)

Hei!

Jeg bare lurer på om noen her på forumet vet om Ryanair vil satse på norske ansatte ved sin base på Moss lufthavn rygge? Tilpasser Ryanair seg etter lov og rettigheter i det landet de har base i?

Jeg vet kanskje dette har vært oppe før men kunne ikke finne noe i søkemotoren eller på google rettet mot ny base i Norge. Det er ikke ment som noe kritikk mot Ryanair sin ansettelses politikk, jeg bare lurer på om hvordan det kommer til å fungere her i Norge.

Vel...FR skal vel overholde norsk lov om de ønsker at etablere en base i Norge...tror ikke at de kan ansætte f.ex letter, og så sige, at de er på en eller anden form for lettisk overenskomst,,,men det er et gæt herfra....dog er jeg overbevist om at de norske fagforeninger nok skal få dem på andre tanker
Hilsen
ole

En base og en base.
Om man får et Ryanair AS i Norge , eller om FD/CC blir hyret inn via et Norske bemanningsfirma for å bemanne 3(?) maskiner som overnatter på RYG er vel spørsmålet ?

Status
Not open for further replies.
Back