Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Til ARN eller bromma?
Siden WF, som er mye mer kjent og innarbeidet i markedet med en "Top of mind"-posisjon hos mange vestfoldinger, ikke fikk ruten til å funke, tviler jeg egentlig litt på at det går denne gangen, men jeg håper selvsagt ruten lykkes.
NextJet tar av fra Sandefjord Torp til Stockholm Arlanda 10. februar 2014!
Billetter i salg allerede fra i dag på www.nextjet.se.
Heisann!
Stemmer nok at Coastair fløy denne ruta med et ekstremt lite fly for noen år siden ja. Mener bestemt at jeg fløy med dem TRF-ARN i på sensommerren 2006.. Evt om det var et annet selskap, men ruta gikk i hvertfall da..
Kim
Coast Air startet TRF-ARN 2.april 2006. Når den ble lukket husker jeg ikke, men tror den røk utpå høsten samme år. De tok over stafettpinnen fra WF som lukket ruten i mars samme år, etter å ha hatt ruten siden 1999. Mener å huske at ruten til Coast Air ble lansert og startet med rimelig kort mellomrom. FR var også en kort tid inne på TRF-NYO men den varte kun et par måneder.
Tviler dessverre på at den nye ruten holder ut 2014.
Kan ikke samenligne dagens NextJet rute fra Torp til Arlanda med FR tidligere Torp - Skavstad
Dagens rute er beregnet på næringslivet og når private vil reise de tidene NextJet flyr. Jeg reiste på mandag morgen fra Torp til Arlanda. Mange passasjerer. Noen private, men mest næringslivet
Linjen gör sommaruppehåll den 30 juni. Hösttrafiken startar igen den 18 augusti.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.