Ny runde fra OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Fly og kamera er rene sjelefreden for noen av oss. Ser mye flotte bilder fra andre lufthavner og OSL, ære være dere, fortsett med det ^_^

Nå er det slik at jeg prøver hver enda gang å gjøre det bedre enn forrige runde. Ønsker at dere er dønn ærlige og gir en rettferdig dom og evt kommer med forbedringspotensiale.

N307UP United Parcel Service - UPS Boeing 767-34AF/ER by Cato Lien, on Flickr

D-ADNA DC Aviation Airbus A319-133X CJ by Cato Lien, on Flickr

SE-RFU TUIfly Nordic Boeing 737-8K5 by Cato Lien, on Flickr

EC-KLD Gestair Cargo Boeing 757-236 by Cato Lien, on Flickr

F-GRXL Air France Airbus A319-112 by Cato Lien, on Flickr

OO-DWL Brussels Airlines British Aerospace Avro 146-RJ100 by Cato Lien, on Flickr

LN-DYR Norwegian Air Shuttle Boeing 737-8JP by Cato Lien, on Flickr

OY-NPE North Flying Fairchild SA-227DC Metro 23 by Cato Lien, on Flickr

SAS & Norwegian, face to face by Cato Lien, on Flickr

PH-BGE KLM - Royal Dutch Airlines Boeing 737-7K2 by Cato Lien, on Flickr

EC-KLD Gestair Cargo Boeing 757-236 by Cato Lien, on Flickr

G-EUOF British Airways Airbus A319-131 by Cato Lien, on Flickr

TF-IST Icelandair Boeing 757-256 by Cato Lien, on Flickr

A7-ACB Qatar Airways Airbus A330-203 by Cato Lien, on Flickr

LN-RMM Scandinavian Airlines - SAS McDonnell Douglas MD-82 (DC-9-82) by Cato Lien, on Flickr

N923FD FedEx Express Boeing 757-204(F) by Cato Lien, on Flickr

LN-WII Wideroe De Havilland Canada DHC-8-103 Dash 8 by Cato Lien, on Flickr

Nå er det slik at jeg prøver hver enda gang å gjøre det bedre enn forrige runde. Ønsker at dere er dønn ærlige og gir en rettferdig dom og evt kommer med forbedringspotensiale.

Nei, dette var skikkelig nedtur, Cato ... bildene suger skikkelig. Sorry. Gå tilbake til start og du får ikke 2000 kroner ..

.

.

.

.

.

Kødda, selvfølgelig! :colgate: Top notch, som vanlig!

Lekkert, Cato :) og der var stankelbein OY-NPE også :devot:

:) Inger

Selvfølgelig, ikke for egen del men jeg vet at flere forumister har trykket denne langbente Fairchilden til sitt bryst. Spesielt de "norraførr nordkalotten" får ikke nok av den :cool:

Selvfølgelig, ikke for egen del men jeg vet at flere forumister har trykket denne langbente Fairchilden til sitt bryst. Spesielt de "norraførr nordkalotten" får ikke nok av den :cool:

Nettopp :) Noen av oss har sett, og verdsetter, den store sjarmen dette flyet er i besittelse av :p

Back