Ny reklamefilm

Ser ut som at 'noen' lastet opp feil film .. :p

De er varslet og det orner seg nok snart. Hyggelig at folk husker den ihvertfall!

hehe ... Moro at hun spør om kaffe, noe Widerøe ikke tilbyr på de fleste av sine distriktsruter.

hehe ... Moro at hun spør om kaffe, noe Widerøe ikke tilbyr på de fleste av sine distriktsruter.

Husk at bare 40 % av Widerøes trafikk er på kortbanenettet. 60 % av volumet er nå på kommersielle ruter, hvor det faktisk serveres kaffe :D

Var vel galley i -103ern også en gang i tiden, men den ble byttet ut til fordel for to ekstra seter (de som er montert mot fartsretningen). Husker godt man fikk kaffe før på de små også. Tilbudet der er for øvrig ganske tragisk nå, men jeg flyr ikke de små for serveringens skyld. :colgate:

Synes nå ikke serveringen er så forskjellig fra SAS / Norwegian, men then again lever jo jeg et liv uten kaffe og te så da har jeg vel ikke stemmerett.... :p

Men good to know why, logisk egentlig. Visste ikke at 300'ern er "så mye større", gleder meg til å prøve den en gang :)

(Og når kommer den faktisk nye reklamefilmen a?! :colgate: )

WF på face:
Wideøe said:
Widerøes Flyveselskap Så bra at det er mange av dere som allerede har sett vår reklamefilm:) Det stemmer at denne har blitt vist før, men budskapet er fortsatt det samme: Unngå omveier - fly direkte i stedet! I tillegg har vi fått mange gode tilbakemeldinger om at filmen oppsummerer Widerøe og hva vi står for. OL
for 22 timer siden

Kommer det egentlig noe ny reklamefilm?

Det er jo latterlig å annonsere en ny reklamefilm, for så å bare resirkulere en gammel en....

Back