Ny Norwegian-base: Stewart Int. (SWF) Newburgh, NY

Hvilke andre selskap flyr på denne flyplassen? Kan man komme seg videre innenriks - eller må man bytte flyplass?
 
Hvilke andre selskap flyr på denne flyplassen? Kan man komme seg videre innenriks - eller må man bytte flyplass?



Allegiant: St.Petersburg/Clearwater og Myrtle Beach (sesongrute)
Delta: Detroit
American: Philadelphia
JetBlue: Fort Lauderdale og Orlando
 
Mye mer trafikk på PVD/Rhode Island om en vil fly videre innenriks (eller til Kapp Verde;) )
 
Last edited:
Klart for første avgang fra EDI til SWF senere i dag. EDI kaller destinasjoner Newburgh, som jo er korrekt
 

Attachments

  • edi-swf.jpg
    edi-swf.jpg
    23.5 KB · Views: 1,485
Første fly landet på SWF for 15 min siden, 30 min før tiden, og 7 timer flytid.
 
Ser flyet er på vei tilbake nå og lander om ikke så veldig lang tid i Edinburgh. Ser ut som alt har gått "smertefritt" på jomfruturen.
 
Ser flyet er på vei tilbake nå og lander om ikke så veldig lang tid i Edinburgh. Ser ut som alt har gått "smertefritt" på jomfruturen.

Er det sånn å forstå at med 150 passasjerer, så går denne ruten for det meste non-stop, sålenge værgudene spiller på lag?! Eller var de nedom KEF en tur?
 
De kunne vel nesten brukt fullt fly? Brukte jo ikke lenger tid enn jeg har opplevd til kanariøyene i kraftig motvind.
 
Transatlantisk i en 737 er ikke bare komfortabelt, og han var ikke helt fornøyd:

The lack of in-flight entertainment was another disappointment. Yes, it’s an ultra low-cost carrier, but I feel like Norwegian should have waited to start service until the MAX is delivered, and after Wi-Fi is installed.

It’s best for airlines to show their best when making a first impression, and although it’s inexpensive for passengers, I can’t imagine anyone running back for this experience again.
 
The lack of in-flight entertainment was another disappointment. Yes, it’s an ultra low-cost carrier, but I feel like Norwegian should have waited to start service until the MAX is delivered, and after Wi-Fi is installed.

Tja... Forståelse av at det blir en litt kjedelig flight. De hadde kanskje litt tett skjema, men når de først ble forsinket så er det mulig at de passasjerene som faktisk hadde et annet ærend enn å skrive en artikkel synes at et fly i nogenlunde rute var et greit alternativ.
 
Sålenge det er lov å ta med seg Ipad med f.eks Netflix er det jo greitt. Blir dørgende kjedelig om blir forbud.
 
I gamle dager pleide jeg å ha med noe som ble kalt en 'bok'. Ganske snedig oppfinnelse egentlig. ;)
 
Seven hours is a very long time to sit in an economy seat on a 737.
Greit at IFE ikke er på topp i 738-ene til DY, men forskjellen ellers på en 757 og 737 er jo ikke stor, og 757ene er jo TATL-travere. Ikke er det stor forskjell på setene i 747, 767, 777, 787, A330.... heller. Høres jo ut som det var som å fly TATL før "video i setet foran" var funnet opp. Dvs. helt greit nok osv....for de som liker det
 
Ikke Wifi? Trodde alle deres -800 hadde dette?
Eller som nevnt, så er det jo noe som heter bok, samt det er mye annet man kan ta med.
 
Ikke Wifi? Trodde alle deres -800 hadde dette?
Eller som nevnt, så er det jo noe som heter bok, samt det er mye annet man kan ta med.
Går ruta for langt nord til at WiFi fungerer kansje? Evt i eit område DY ikkje har avtale om bruk?
 
Back
Top