Ny måned, ny uke, ny mandag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny måned, ny uke, ny mandag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. 1 år siden pendlerlivetmed tog, fly og bil til og fra Røros ble byttet ut med tilværelsen på toppen av Oslo. Så da passer det vel at jeg flytter inn på Lysebu i ettermiddag og blir noen dager ifbm nytt datasystem. Ha en best start på september:-)

Re: Ny måned, ny uke, ny mandag:-)

God morgen fra havet.

Da sier kalenderen at sommeren er over og høstsesongen er begynt. Turens nest siste nattevakt er snart over og det betyr………ingenting.

Awardfares glimter med fraværet av biz billetter til aktuelle steder. Mye ledig for øko i europa men hvem i huleste sløser CT voucher på slike billetter(?) Amex kortet revurderes ved neste korsvei.

Ha en høstlig dag

FQTV

God morgen fra Asker. Ser ut som noen må kles opp i regntøy før avreise. Straks L1 til jobb, før begge arvinger skal følges opp på fotball. Får finne frem noe vanntett. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Unødvendig at disse meteorologene skal drive med fult høstvær bare fordi kalenderen viser september. Det skal jobbes litt, og vi skal i dag tvinge alle brukerene til å ta i bruk vår nye løsning, så det går enten smooth, eller så får man mer enn nok å gjøre i dag

Fyyy flate, i dag er ikke formen spesielt best. Vi gjorde båten klar til vinteren og da må man jo ut og kjøre den en tur. Og da er det jo hyggelig med litt drikke. Og når man da kommer hjem er det jo veldig hyggelig med litt drikke da også.

Next thing you know... så ringer vekkeklokken og jeg måtte på bortekontoret.

Åååååååh... makan. Håper å kunne dra hjem snart. Nettopp sjekket inn til 10 timer i 26G på BA. Det går nedover i livet ass'.

Andy out

Hau hau .. da var det september og Fornebukalenderen er snudd. Ikke bilde av meg denne gangen heller. Makan!

14-15 grader på spaserturen i grålysningen. 3-4 rådyr og to Amazon-biler var alt vi så. Forøvrig helligdag her i dag, så jeg skal holde helligdagen hvile - ellerhvadetnåheter ...

Siden det er mandag, flesker vi til med en Mad Dog fra Lost Wages, tatt en septemberdag i 2007. Maskinen er forøvrig godt omtalt i MD80-tråden i Historieforumet. ;)

b01.jpg

Morn fra Tønsberg. Unødvendig at disse meteorologene skal drive med fult høstvær bare fordi kalenderen viser september. Det skal jobbes litt, og vi skal i dag tvinge alle brukerene til å ta i bruk vår nye løsning, så det går enten smooth, eller så får man mer enn nok å gjøre i dag

God natt fra Eidsvoll, jeg var innom Tønsberg i natten som var. Kom inn med første Flytoget fra Gardermoen kl 01:22 og dro tilbake med første Flytoget til Gardermoen kl 03:44. Jeg tilhører ikke gruppen som går på rød løper oftere enn de handler på Kiwi, derfor var det litt morsomt når de ansatte rullet ut rød løper for oss to reisende som ble med hele veien fra Tønsberg til Gardermoen

Tønsberg turen ble bakt inn i en 23 timer lang forundringstur uten søvn som også inkluderte svele på Moss - Horten ferga og t-bane til Brynseng

God natt fra Eidsvoll, jeg var innom Tønsberg i natten som var. Kom inn med første Flytoget fra Gardermoen kl 01:22 og dro tilbake med første Flytoget til Gardermoen kl 03:44. Jeg tilhører ikke gruppen som går på rød løper oftere enn de handler på Kiwi, derfor var det litt morsomt når de ansatte rullet ut rød løper for oss to reisende som ble med hele veien fra Tønsberg til Gardermoen

Tønsberg turen ble bakt inn i en 23 timer lang forundringstur uten søvn som også inkluderte svele på Moss - Horten ferga og t-bane til Brynseng

Høres ut som en tur i god Flyprat-ånd det. Fått booking-hjelp av Bongo?
Skulle likt å kunne ta toget fra Drammen til Tønsberg også, hadde vært kjekt med et senere tog de gangene man er på flaska med jobb

Høres ut som en tur i god Flyprat-ånd det. Fått booking-hjelp av Bongo?
Skulle likt å kunne ta toget fra Drammen til Tønsberg også, hadde vært kjekt med et senere tog de gangene man er på flaska med jobb

Ingen hjelp av Bongo i denne runden men skal bare bli rik så søker jeg hjelp hos Bongo å ender med fly til land jeg ikke har hørt om :D

Har bare en greie hvor jeg liker å sette meg på toget i Eidsvoll å reise rundt innenfor Ruter sonene + av å til litt utenfor. Noen ganger helt fritt, andre ganger med noen planlagte etapper ofte tas avgjørelser på sekunder og det gjør turene spennende

Ingen hjelp av Bongo i denne runden men skal bare bli rik så søker jeg hjelp hos Bongo å ender med fly til land jeg ikke har hørt om :D

Har bare en greie hvor jeg liker å sette meg på toget i Eidsvoll å reise rundt innenfor Ruter sonene + av å til litt utenfor. Noen ganger helt fritt, andre ganger med noen planlagte etapper ofte tas avgjørelser på sekunder og det gjør turene spennende

Utrolig kult!!!!! 😀

Back