• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny måned - ny lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny måned - ny lørdag:-)

God morgen fra Ris. Her har han der oppe åpnet slusene - så det er absolutt en våt morgen. Kaffe og nyheter flr det blir en tur ut til opphavet på Kolbotn. Middagen er bestilt hos gutta på Vinderen Sjømat og vinlotteriet i går resulterte i gevinster nok til at kvelden blir bra. Best lørdag ønskes!

Re: Ny måned - ny lørdag:-)

Morn fra Kolsås. Helg i dag og vekkerklokka var selvfølgelig klar for å starte dagen 630. Hvorfor ikke på ukedager hvor det faktisk har noe for seg?
Nåvel, skal vel ut å hoppe litt i søledammer i dag også ryktes det pizza til kvelden.

God morgen fra en våt hovedstad.

Her er det ikke større planer enn at arvingen skal være med ned i kjellerboden for å hente en koffert for høstferieturen på mandag i tillegg til et besøk til et nytt tilskudd i familien på konas side i ettermiddag.

Ha en fin lørdag!

God morgen fra Hvalstad. Tipper det blir å begrense uteaktivitetene litt, men godt man har noen oppdrag inne jeg nå har utsatt en stund. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Pløyet gjennom nyhetene og har drukket den første kaffekoppen. Brødboksen var tom, så får rusle ned til Meny for å fange noen råvarer til frokost. Været tilsier at det kan bli litt Moto GP og Formel 1 på TV før man skal på en tur på Valle for å se Vålerenga innkassere 3 poeng. I morgen er det planlagt en liten tur til fjells om været bedrer seg. Ha en finfin helg[emoji3]

God morgen. Kappe i koppen, NRK på radioen og Flyprat på skjermen. I dag skal det forberedes barnebursdag og så må vi ut i det flotte høstværet. Kan godt hende det blir bålstekte pølser til lunsj. Ha en fin dag alle forumister. :)

Jeg velger meg April, var det en som sa. Akkurat nå er man litt misunnelig på Bjørnen. Legge seg til å sove nå, og våkne i April, til fulle vannreservoarer, Ukrainakrigen er over og sommeren står for døren.
Men vi må nok komme oss gjennom denne vinteren også er jeg redd. I dag blir det indretjeneste. Masse rydding vi ligger etter med. Sommeren skal ryddes bort og vinteren forberedes. Normalt går varmetrådene på badet på den 1 oktober, men vi får se om vi klarer å utsette det noen uker til. Derimot skal jeg øyeblikkelig starte vedfyrings sesongen i kjelleren, så varmen kan bre seg gjennom huset. Akkurat nå holder det faktisk å fyre annen hver dag, for å holde grei temperatur.
Jeg kommer nok til å følge situasjonen i Sørvest Florida også, se på restene av restaurantene vi spiste på og restene av butikkene vi var inne i, for 3 mnd siden. Det ser ut som en atombombe har detonert der.
Til lunsj blir det krabbe og til middag Fårikålen jeg kokte i går
Ha en strålende dag alle sammen.

God morg... Ehh, formiddag fra Lillestrøm. Deltabyen hvor det regner i dag. Litt handling er foretatt også må det indretjeneste til i løpet av dagen. Andre planer er det ikke. I morgen håper jeg på en småflytur hvis været spiller på lag! :)
Siden været er litt dårlig i dag gikk jeg en tur etter jobben i går. Litt mosjon er jo bra sies det. :)
Ha en ekstra best lørdag! 20220930_153903.jpg20220930_154730.jpg20220930_155930.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Hei fra Sandnes. Treningsøkt unnagjort. Nå blir det å slappe av noen timer før kommende 40-års dag skal feires med gode venner, pizza og øl. Men jeg fyller heldigvis ikke før neste søndag.

God morgen fra Lillestrøm. Sitter i senga med kaffen, og studerer kursutviklingen på CNY/USD fremdeles. Men nå skal vi til å lage skikkelig frokost med bacon og rundstykker. Og i kveld blir det Taco.

I likhet med kaptein @EB har Storsmurfen gjort det stort i vinlotteriet til Bongos Tryllereiser mens jeg var borte. Så at er liksom under kontroll.

Ha en super lørdag.

Ikkeno rigga vinlotteri her. Det får nå være måte på. Men kanskje et bourbon-lotteri? Man er jo i ‘sonen’ …. Hmmm ….

G’morgen! Ferdig med frokost og første kaffekopp. Kanskje litt fotball før jobb-pc’n fyres opp. Nydelig høstvær!

Ellers ser jeg at det er 5 år siden jeg fikk internett til å kaste opp .. :lol:

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=143974

Last edited:

Hei fra et barnefritt Knaus... Barnefritt betyr ei helflaske til Mimosaen (en nydelig Jaquart 5 years) og vi hadde helt glemt at Autostrada skulle levere en nyservet Drag Rover på morgenkvisten og hente låne-Discoveryen. To brisne innføtte i badekåper passet sikkert godt inn i demografien i kunderegisteret på Range Roverene. Forresten ufattelig bra service..

Nå er det masse spising på programmet med litt tyske rødviner og så ser vi hvor denne dagen ender.

Hei fra et barnefritt Knaus... .

Knaus-Vegas??

Uansett, god kveld fra Mjøndalen. Lørsdagspizzaen er unnagjort, ungene er fornøyd med de spiser lørdagsgodt, og far sitter i stolen og slapper av. Den hjemmedyrkede chilien er så spicy at den sitter igjen en god halvtime etter pizzaen, men det må man tåle :)

Nå blir det litt avslapping før vi voksne og eldstemann skal se på TV2 sin versjon av Among Us.... Forræder. Så første episode i går, bra persongalleri og ganske morsomt.

Ønsker alle en flott lørdag!

Back