CK ScanFlyer Mile High Club 22 Sep 2004 #1 GeminiJets har startet produksjon av Convair 880, først ut er Delta (i to fargeskjema) Kanskje vi kan håpe på CV990 også??
GeminiJets har startet produksjon av Convair 880, først ut er Delta (i to fargeskjema) Kanskje vi kan håpe på CV990 også??
Falcon ÜberScanFlyer 22 Sep 2004 #2 Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990?
Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990?
E ENAL Newcomer 22 Sep 2004 #3 Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Når kommer CRJ i 1:400? :sarc
Olebno ScanFlyer Gold 29 Sep 2004 #4 Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Originally posted by Falcon Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990? Click to expand... Aeroclassics har definitive planer om SE-DAY. Sist jeg hadde kontakt der, ble det antydet "at the end of 2004". Ole B.
Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Originally posted by Falcon Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990? Click to expand... Aeroclassics har definitive planer om SE-DAY. Sist jeg hadde kontakt der, ble det antydet "at the end of 2004". Ole B.
Falcon ÜberScanFlyer 29 Sep 2004 #5 Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Originally posted by Olebno Originally posted by Falcon Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990? Click to expand... Aeroclassics har definitive planer om SE-DAY. Sist jeg hadde kontakt der, ble det antydet "at the end of 2004". Ole B. Click to expand... Det blir stas; den AA-maskinen de har laget i polished metal er flott. Synes egentlig 1:400 er litt smått, men modellene er jo så presise at det blir fint likevel.
Replying to Topic 'Ny flytype fra GeminiJets' Originally posted by Olebno Originally posted by Falcon Lurer på hvor mye som skal til for å få dem til å produsere SAS CV-990? Click to expand... Aeroclassics har definitive planer om SE-DAY. Sist jeg hadde kontakt der, ble det antydet "at the end of 2004". Ole B. Click to expand... Det blir stas; den AA-maskinen de har laget i polished metal er flott. Synes egentlig 1:400 er litt smått, men modellene er jo så presise at det blir fint likevel.